سالن عقد شیک و لوکس غرب تهران

تعداد سالن عقد هایی که خود را با عنوان سالن عقد شیک در غرب تهران می‌نامند، زیاد هستند، اما بیشتر آن ها دارای یک اتاق برای ثبت کردن رسمی عقد و امکاناتی که شرایط برگزاری یک مراسم مناسب را داشته باشد، دارند .

بعضی هم اگر یک سالن جداگانه ای برای مراسم عقد داشته باشند، به چیدن صندلی ها در کنار همدیگر در دور سالن اکتفا کردند و هیچ امکانات و تدارکاتی برای پذیرایی از میهمانان ها در این سالن عقد ها وجود ندارد .

سالن عقد اکسیر به صورت مجزا دارای دو سالن عقد شیک می‌باشد و طور مشتقیم می‌توانیم با عنوان سالن عقد لوکس غرب تهران معرفی کنیم.

یک سالن عقد در غرب تهران هنگامی وام دار کلمه ” شیک ” خواهد بود که تمایز و تفاوت های برتر و مناسب آن نسبت به بقیه سالن های عقد بیشتر باشد و تمام خواسته ها و نیازهای منطقی مراجعه کنندگان را برطرف کند و همین طور دارای ظاهری کاملا مناسب و یک طراحی مدرن شده داشته باشد.

سالن عقد غرب تهران یا سالن عقد اکسیر دارای دو سالن عقد مجزا می‌باشد.

سالن عقد شیک غرب تهران دارای سفره عقد با وسایل های لوکس و نو می‌باشد.

ویژگی های مهم یک سالن عقد در غرب تهران

  • یکی از خصوصیات یک سالن عقد در غرب تهران این است که ظاهر سالن به مراجعه کنندگان حس آرامش و پاکی را القا کند . حسی که در هنگام یک عقد رسمی وجود دارد، مانند حسی است که در شروع یک زندگی شیرین برقرار می شود .این را شما می توانید از دیزاین دیوارها، فضا سازی ها، لوستر و پرده ها ( مخصوصا رنگ) آن ها  پی برد .
  • ویژگی بعدی که قابل ذکر است سفره عقدی چیده شده می باشد، که باید با کلیات سالن عقد شیک غرب تهران هم خوانی داشته باشد. اگر محیط دارای فضای سنتی است بهترین سفره عقدی که برای این فضا می توان در نظر گرفت استفاده از ظروف سنتی و پارچه و حریر و … ) ولی در صورتی که در یک فضای مدرن سالن طراحی شده است سفره عقد هم باید مدرن باشد و بهترین توصیف این است که ” در مقابل و تضاد یکدیگر نباشند ” .

فاکتور های مهم یک سفره عقد در سالن عقد شیک غرب تهران

سفره عقد یکی از بخش اصلی هر دفتر ازدواج به شمار می رود ؛ زیرا که اصل اساسی هر مراسم عقد است پس بیشترین تمرکز روی سفره عقد، دیزاین و دقت در جزئیات آن می باشد .همیشه سعی کنید سفره عقدتان دارای طرح های متمایز و متفاوت با شکل همیشگی باشد زیرا که سال های سال نو و جدید بودن خود را حفظ خواهد کرد.

قرآن کلام الله مجید، آینه و شمعدان، نان و پنیر و سبزی، جا نماز، سکه، حلقه ازدواج، گل آرایی، کله‌ قند، گندم و برنج،  تمامی تنقلات سفره عقد هر کدام نشان و نماد از آرزو ها و ویژگی های زیبا و خوب مثل فراوانی نعمت و ثروت، نشانه پایداری عشق،  باروری و …. می باشند و همه نشانه و  زینت بخشیدن به یک زندگی خاصی است .

این ترکیبات قشنگ و زیبا به صورت کاملا ایرانی از یک طرف و طراحی کلیات سفره عقدی که در سالن عقد شیک غرب تهران وجود دارد الهام گرفته از ضرب المثل و شعر بسیار زیبای

” گر نگهدار من آن ست که من می دانم / شیشه را در بغل سنگ نگه می دارد ”

نسبت داده می شود، از پیوند شیشه و سنگ در کنار همدیگر استفاده شده است .

شیشه همواره یکی از نمادهای شفافیت و سنگ را نماد استواری بیان می کنند، از سوی دیگر با هم ادغام شده و یک ترکیب مدرن و  نو را تشکیل داده اند .

به این صورت  با ترکیب شدن تمام مواردی که بالا ذکر شد در سالن عقد لوکس غرب تهران، سبکی متفاوت و نو همراه با یک معنی و مزمون غنی ایرانی بوجود آمده است که مفاهیم آن همه برای بیشتر دختران و پسران، یا همان عروس و داماد هایی که کنار هم در سرسفره عقد نشسته و زندگی مشترک خود را آغار می کنند و آرزوی داشتن یک زندگی مملو از مهر و عشق دارند و حتما  و قطعا  آرزوی قلبی ما در سالن عقد شیک اکسیر در غرب تهران خواهد بود . عشقی که با گذشت سالیان سال هر روز استوارتر و مستحکم تر از گذشته در دل ها یشان بدرخشد .

ویژگی دیگری که  می توان در مورد سالن عقد شیک غرب تهران مورد توجه قرار داد،  نحوه چیدمان میز و صندلی ها یا حتی نحوه نشستن میهمان ها در کنار هم دیگر است . همان طور که قبلا اشاره داشتم، بعضی از سالن های عقد در تهران میهمانان را به شکل قطاری (یا مترو) در کنار هم می نشانند و هیچ امکاناتی برای پذیرایی از میهمانان در نظر نگرفته اند.

اما عروس و دامادهایی که ارزش میهمان های خود برایشان بسیار بالاست سعی می کنند که میهمانان با خیال راحت در کنار یکدیگر، به دور یک میز بنشینند و امکان پذیرایی خیلی بهتر و راحت تر  برایشان در نظر گرفته می شود مانند میوه ، نوشیدنی  و شیرینی  هم  برایشان وجود داشته باشد. همه تلاش ما هم در نظر گرفتن میزهای VIP مخصوص میهمانان ویژه و میزهایی که با گل و شمع تزئین  شده  تا میهمانان به بهترین و شکیل ترین شکل پذیرایی شوند و ارزش خانواده ها یی که دعوتشان کردیم حفظ گردد.

باید سالن عقد شیک غرب تهران را عروس و داماد ها انتخاب کنند که شرایط پذیرایی با تعداد مهمان های آنها را داشته باشد.

میز های پذیرایی در سالن عقد شیک غرب تهران دارای وسایل نو و لوکس پذیرایی باشد.

 

دیزاین یک دفتر ازدواج تهران بسیار متفاوت است . گل آرایی، نورپردازی،  شمع آرایی در همه جای دفتر ازدواج به چشم می خورد. گل آرایی در سفره عقد طبق از گل های هر فصل به اجرا در می آید .

میزهای میهمانان پر از گل هایی است که با دیزاین های ژورنالی کنار هم چیده شده اند . شمع آرایی در فرهنگ ما ایرانی ها بسیار با ارزش است، احساس گرما، روحانیت، نزدیکی و داشتن آرامش قلبی را القا می کند، در روی هر  سفره عقد و میز میهمانان یک  شمع روشن است.

پذیرایی و از همه مهمتر نحوه ارائه خدمات از مهمترین کارهای یک سالن عقد شیک غرب تهران است . به نظر شما چرا می گوییم مهمترین ؟! بیایید با یک مثال ساده این موضوع را بررسی کنیم .

فرض کنید به یک میهمانی دعوت هستید؛ صاحبخانه به جای اینکه با سینی و فنجان های مخصوص چای خوری از شما پذیرایی کند، با یک فلاسک در دست و چند عدد لیوان یکبار مصرف به داخل اتاق وارد شود! به طور یقین با توجه به ارزشی که برای خودتان قائل هستید بخش اول پذیرایی را انتخاب می کنید . پذیرایی شامل چندین بخش است :

  1. پذیرایی با میوه، شیرینی و شربت
  2. سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم ( آبمیوه طبیعی به صورت سرد، نسکافه به صورت گرم )
  3. سرو انواع فینگرفود سرد  و گرم  
  4. پذیرایی در وعده های غذایی  صبحانه، ناهار، شام
  5. پذیرایی  با انواع سالاد و دسر

ما در سالن عقد شیک در غرب تهران طبق سلیقه عروس و داماد و شایستگی آن ها مراسمی در خور شان همه شما عزیزان برگزار می کنیم . پذیرایی در چنین سالن عقدی باید  توسط میهمان داران آموزش دیده و خبره انجام گردد .

زیرا داشتن  پوشش مناسب و کنترل پذیرایی از میهمانان  و همچنین خوش رویی و فراهم آوردن نیاز و درخواست آ نها در هر مراسم امری لازم و قابل اجرا است.

مورد دیگری که لازم به بیان آن در این مطلب می رود، داشتن آراستگی پرسنل و نظافت سالن عقد است . یک سالن عقد لوکس غرب تهران همواره سعی دارد تا با نظافت محیط  و نظافت ظروف و همین طور استفاده از دستمال کاغذی در روی میز میهمانان، تمیزی چاقو، قاشق، چنگال و بسیاری دیگر را حفظ کند .

مواردی که بیان کردیم بخش های مهم و اساسی یک سالن عقد شیک است .  اگر قصد دارید شما هم  مراسم عقدی داشته باشید که در آن بدون استرس و همراه با آرامش مراسم تان باشکوه برگزار گردد، می توانید به سالن عقد ما اکسیر در محدوده غرب تهران مراجعه کنید و از سالن عقد شیک و مدرن بازدید انجام  و صحبت های لازم در رابطه با نیازها و سلیقه هایتان که دوست دارید در مراسم تان انجام شود و راهنمایی های لازم به شما ارائه گردد. به امید دیدارتان هستیم .

اگر در محدوده غرب تهران به دنبال یک سالن عقد هستید ما به شما سالن عقد اکسیر را پیشنهاد می‌دهیم.

سالن عقد مهردریا در محله پونک و در بلورا همیلا قرار دارد.

 

امکانات سالن عقد لوکس در غرب تهران

 

سالن عقد لوکس اکسیر در غرب تهران با پذیرایی شام و ناهار دارای یک سالن عقد VIP به همراه موسیقی زنده، مجهز به وجود عکاس سر سفره عقد و با ارائه بهترین خدمات یکی از عالی ترین دفاتر عقد و ازدواج در تهران به شمار می رود.

اجرای مراسم عقد از آدابی است که با توجه به تغییر و تحولات چند مدت قبل هنوز هم خیلی ها از آن پیروی می‌ کنند. بسیاری از اختلاف نظرها و شرایط مذهبی و مالی عروس و داماد ها و خانواده های دو طرف برای اجرای مراسم عقد مختلف و متفاوت است. بعضی محضر عقد تشریفاتی و عده ای دیگر سالن عقدی ساده و بدون تشریفات را ملاک انتخاب خود قرار می دهند. اما چون تغییراتی در فرهنگ و از بین رفتن علاقه جوانان امروزی به برگزار شدن یک مراسم عقد منزل و باغ پدری اکثر  زوج ها با اتفاق نظر و رای همدیگر که دیگر مثل گذشته دوست ندارند خانه ریخت و پاش شود و ترجیح می دهند که در فضای رویایی و زیبا یک سالن عقد و  مراسم خود را ثبت کنند به سالن های عقد روی می آورند.

سالن عقد لوکس در غرب تهران یکی از بهترین های سالن عقد تشریفاتی در پایتخت بوده و فاکتور های منحصر بفردی برای برپایی جشن های خاص و مهم شما عزیزان را بر عهده می گیرد.

نوع چیدمان و طراحی سفره عقد و زیبایی آن از نکات بارزی این مجموعه است که در اولویت انتخاب یک سالن عقد قرار می دهد. هم چنین در کنار سفره عقد شما می توانید از آپشن هایی مانند عکس و فیلم برداری، پذیرایی، موسیقی  و … که از خدمات ویژه و مهم این مجموعه است استفاده کنید. سالن عقدی که انتخاب می کنید  هم از نظر ظاهری و هم طراحی و خدمات و امکانات نیز مورد پسند قرار می گیرد.

در تهران با علت گستردش جمعیت و تقاضا های بسیاری که به دنبال پیدا کردن یک دفتر ازدواج لوکس و شیک یا سالن عقد تشریفاتی با سفره عقد مدرن هستند، رقابت زیادی دربین موسسات تشریفاتی نیز وجود دارد. همانطور که در جریان هستید امروزه دفتر ازدواج های مختلفی متنوع و تاسیس شده است که هر یک از آن ها دارای دکوراسیون و طراحی، همین طور خدمات گوناگون و متفاوتی هستند. اما با پیدا کردن یک سالن عقد تشریفاتی در غرب تهران که یکی از سالن های عقد کم نظیر در تهران می باشد و دارای چندین سال تجربه در این زمینه و ارائه خدماتی و امکانات چشم گیر و اعتبار خوبی برخوردار است  توانسته رتبه قابل توجهی را در بین شهروندان کسب نماید. از ویإگی و امکانات این سالن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  ثبت عقد رسمی توسط عاقد
  •  دارای یک سفره عقد زیبا با چیدمان رویایی
  •  پذیرایی از مهمان ها با نهار و شام عالی
  •  مجهز به یک آتلیه اختصاصی
  • دارای عقد VIP و عقد آریایی نمادین
  • موسیقی زنده با بهترین ارکست و خوانندگان
  •  گل آرایی و شمع آرایی طبق مد روز
  • پذیرایی میان وعده با انواع فینگر فودهای سرد و گرم، انواع کوکتل های میوه و آبمیوه های طبیعی
  •  مشاوره آرایشگاه عروس و داماد
  • دیزاین دسته گل و ماشین عروس طبق آخرین مد روز
  • پذیرایی با مهمان داران حرفه ای
  •  پارکینگ اختصاصی مخصوص مهمانان و ماشین عروس

سالن عقد شیک در غرب تهران دارای معروف ترین و مشهورترین دفاتر عقد و ازدواج رسمی می باشد و به جرات می توان گفت زوج های عزیز بهترین انتخاب را در هنگام برگزاری مراسم عقد خود دارند.

برای دیزاین کادو های عروس و داماد سالن عقد غرب تهران ایده های عالی دارند.

در سالن عقد لوکس غرب تهران هم امکان انتخاب پارچه بالای سر عروس و داماد را هم دارید.

ایده های جالب در هنگام ورود عروسی و داماد به سالن عقد

 

در بیشتر مراسم های عقد و عروسی در لحظه ورود عروس و داماد نقطه ابتدای مجلس به حساب  می‌آید. لحظه ورود عروس و داماد را می توان از بهترین لحظات دانست. پس انتخاب بهترین موقعیت و مکان  برای ورود عروس و داماد شاید یکی از بهترین و  بیاد ماندنی‌ ترین لحظات و صحنه ها ‌باشد. معمولا تجربه ثابت کرده عروس و داماد بیشتر دوست دارند که مراسم ورود آنها با دیگران فرق داشته باشد . در ادامه چند نمونه از ایده های ورود عروسی و داماد به سالن عقد با هم بررسی می کنیم:

 ورود عروس و داماد با همراهی  پدر و مادر

شاید بتوان یکی از زیباترین صحنه‌ ها در عروسی را  لحظه‌ای گفت که پدر و مادر زوجین در کنار آنها حضور در بدو ورود به سالن عقد غرب تهران دارد. در این  مدل پدر و مادر عروس و داماد دقیقا در کنار فرزندان خود در حالی که فرش سفید زیر پای آنها پهن شده است وارد مراسم می‌ شوند و بعد از عبور از میان جمعیت و احوال پرسی و عکاسی و فیلمبرداری به جایگاه خود که قبلا مشخص شده می ‌روند و بقیه مراسم را ادامه می ‌دهند. همراهی پدر و مادر عروس و داماد در ابتدای زندگی مشترکشان علاوه بر زیبایی مجلس، برای خود زوجین نیز میمون و مبارک خواهد بود.

ورود عروس و داماد با رقص

بدون شک یکی از زیباترین ایده‌ها و نظرها  برای ورودی عروس و داماد ورود آن ها به سالن عقد شیک غرب تهران همراه با رقص خواهد بود. به این صورت که مهمانان همگی در اطراف فرش قرمزی پهن شده در مسیر ورودی ایستاده و عروس و داماد بعد از پیاده شدن از ماشین با رقص از وسط آنها می‌ گذرند. ورود با رقص یکی از شیک ترین و جالب‌ ترین ایده‌هایی است که به تازگی در بین زوجین رواج پیدا کرده است. ورود با رقص تنها اختصاص به عروس و داماد ندارد و در این روش مهمان‌ ها هم می‌ توانند با رقص وارد مجلس شده و جلوه‌ای نو به مجلس عروسی بدهد. ورود با رقص مهمان‌ ها این مدل است که آنها از آغاز ورودی تالار یا یک فضای تعبیه شده برای جشن به همراه خانواده خود رقص کنان به طرف عروس و داماد می‌ روند.

ورود عروس و داماد با استفاده از مشعل و آتش بازی

یکی دیگر از مهیج‌ ترین و جالب‌ ترین و شیوه‌ های ورود عروس و داماد به سالن عقد لوکس غرب تهران استفاده کردن از ترقه، آتش بازی و فشفشه می ‌باشد. در این نوع ورودی، محل عبور عروس و داماد را مثل یک راهرو درست کرده و جلوی پای آن ها یک فرش قرمز پهن می‌ کنند. در اطراف این فرش مواد آتش زا، مشعل های زیبا و فشفشه قرار می دهند و اطراف فرش مهمانان جمع می‌ شوند، بعد  از ورود عروس و داماد تا انتهای مجلس که به  منتهی به ورودی سالن عروسی می ‌شود را مشعل و انواع فشفشه قرار می دهند. از زمانی که عروس و داماد در حال عبور از آن محوطه می ‌باشند این آتش بازی شروع می شود. اگر این صحنه را بتوان خوب فیلمبرداری کرد نمایی که آتش به فیلم می‌دهد اگر با کارگردانی خوب و جلوه‌ای خاص به مراسم ورود عروس و داماد خواهد داد.

 ورود عروس و داماد با تم  باران گل

بدون شک استفاده از باران گل می تواند یک صحنه مهیج‌ و جذاب‌ برای ورود عروس و داماد به سالن عقد غرب تهران رقم بزند. استفاده از باران گل به این روش است که بر خلاف موردهای قبل به جای فرش قرمز از گل‌ های رنگارنگ از ابتدای تالار می‌ ریزند تا عروس و داماد از روی آنها قدم برداشته و در اطراف مسیر ورودی با کمک ابزارهای خاصی که گل را در فضا پخش می کند باران گل شکل می گیرد به طوری که عروس و داماد در باران گل محو می‌ شوند. استفاده از باران گل یک نوع شکل طبیعی به مراسم عروسی خواهد داد و باعث متمایز شدن  آن با سایر جلوها خواهد شد.

با توجه به مطالب فوق می‌توان این چنین نتیجه گرفت که مراسم ورودی عروس و داماد یکی از خاص ترین و هیجان انگیز ترین لحظه مراسم است که تنوع جالب و جدیدی به مجلس عروسی می دهد. مراسم ورودی هر چقدر هم جالب باشد به همان اندازه در ذهن ها باقی خواهد ماند. پس با کمی خلاقیت می‌ توان بهترین لحظه را ثبت کرد. همراهی پدر و مادر، ااستفاده از آتش و فشفشه ستفاده از باران گل و ورود همراه با رقص از ایده های جالب برای ورود هر عروس و دامادی می تواند باشد.

سخن آخر:

اگر به فکر یک ورود هیجان انگیز به سالن عقد در غرب تهران هستید که مهمانان همیشه در خاطرشان باشد، این مطلب را بخوانید.در اینجا تمام ویژگی های مهم یک سالن عقد شیک در غرب تهران را نام بردیم و دلیل تفاوت سالن عقد اکسیر و نامیدن سالن عقد لوکس در غرب تهران را ذکر کردیم.

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *