محضر عقد لاکچری اکسیر

معرفی محضر عقد زیبا و لاکچری در تهران

در نظر گرفتن امکانات و خدمات محضر عقد زیبا و شیک و چگونگی و کیفیت، اجرا و برگزاری مراسم در فضای مناسب و لوکس اهمیت زیادی دارد.زوج های جوانی که به دنبال برگزاری مراسم عقد در محضر عقد لاکچری هستند با انتخاب محضر عقد شیک تهران می توانند مراسم را در فضای شیک و مناسبی برگزاری کنند.
انتخاب محضر عقد شیک در پونک و برگزاری شادترین روز زندگی در این محضر خاطرات خوبی را برای عروس و داماد رقم می زند و به راحتی می توانند این روز را در کنار عزیزان و دیگر مهمان ها با شادی و با امکانات کامل سپری می کنند.
برگزاری مراسم عقد با شکوه در بهترین محضر در پونک برای تمامی مهمان های حاضر در سالن عقد لحظات به یادماندنی ایجاد می کند.

آشنایی با محضر عقد زیبا

از شیک ترین سالن های عقد محدوده غرب تهران می توان به محضر عقد اکسیر در پونک اشاره کرد، این سالن لوکس در منطقه پونک و در مکان مناسبی قرار دارد، در این سالن فضای زیبا و دل نشینی فراهم شده است که به برگزاری باشکوه تر مراسم کمک می کند.

ع۱
کادر آموزش دیده در این سالن، پذیرایی مناسب را از مهمانان انجام می دهند و با تجربه بالایی خدمات مربوط به برگزاری عقد و… را در نظر می گیرند.
این سالن از مجلل ترین دفاتر عقد غرب تهران است که از ظرفیت بالایی برخوردار می باشد و به عنوان بهترین محضر در پونک شناخته می شود.
با وجود ظرفیت بالای این محضر مهمانان بیشتری در مراسم عقد و بله برون حضور می یابند و در کنار عروس و داماد جوان لحظات خاطره انگیزی را تجربه می کنند و مراسم با کیفیت بالایی انجام می شود.
در محضر عقد شیک در پونک از دکوراسیون های مختلفی به کار می رود و سبک های جذاب و زیبای دکوراسیون در سالن عقد اکسیر به آسانی زوجین جوان با سلیقه های متفاوت را جذب می کند.
در محضر عقد اکسیر امکانات امکانات متنوعی وجود دارد و این سالن تخفیفات خاصی را برای عروس و دامادهای جوان در نظر می گیرد.
با این اقدام زوجین ترغیب به انتخاب دفتر محضر ازدواج شیک در پونک می شوند و با توجه به تخفیفاتی که در این سالن برای عروس و دامادهای عزیز در نظر گرفته می شود هزینه برگزاری مراسم کاهش می یابد.
در محضر عقد شیک در پونک به زوجین کمک می شود که در محیط خاص و به یادماندنی مراسم خود را برگزار کنند.
تیم حرفه ای حاضر در این سالن تمامی اقدامات مهم را برای برگزاری و اجرای با شکوه مراسم در نظر می گیرند و پذیرایی از مهمان ها را به آسانی انجام می دهند تا جشن عقد با شکوه و به یاماندنی صورت گیرد.

امکانات موجود در محضر عقد لاکچری

از تجهیزات و امکانات موجود در محضر شیک در پونک می توان به سالن های عقد مجزا و متفاوت آن اشاره کرد، پرسنل این دو سالن با امکانات زیبا و مجهزی پذیرایی از مهمان ها را انجام می دهند و به برگزاری با شکوه تر مراسم عقد کمک می کنند.
ظرفیت محضر عقد اکسیر در پونک ۱۵۰ نفر است و با این ظرفیت بالا مهمانان بیشتری در جشن با شکوه عقد زوجین حضور می یابند.
در محضر عقد شیک در پونک برای خودروی تمامی مهمانان جای پارک وجود دارد و این افراد در فضای مناسبی می توانند ماشین های خود را پارک کنند تا در زمان مناسب در مراسم عقد عروس و داماد حضور یابند.
قرارگیری سالن در محدوده پونک باعث می شود که دسترسی به این سالن راحت تر صورت گیرد و مهمانان در زمان محدودی در محضر ازدواج شیک پونک آماده شوند و در کنار عروس و داماد لحظات خوبی را تجربه کنند.
در محضر عقد شیک در پونک امکانات متنوع و شیک دیگری وجود دارد که در تمامی مراسم های مهم این سالن به این نوع امکانات توجه می گردد، در کنار سفره عقد نورپردازی حرفه ای و زیبایی ایجاد می شود که فضا را شیک و مناسب تر نشان می دهد.
انتخاب نورپردازی مناسب به ثبت عکس های با کیفیت و اجرای بهتر مراسم کمک می کند.
سالن های مجزای دفتر عقد اکسیر بسیار لوکس و زیبا طراحی می شوند و لوازم پذیرایی از مهمان ها در این سالن به صورت مجلل فراهم می گردد.
از لوازم و تجهیزات به روز و مناسبی در بهترین محضر در پونک به کار برده می شود و این نوع تجهیزات فضا را شیک و متفاوت تر نشان می دهد.
در صورت نیاز عروس و داماد از عاقد با تجربه محضر عقد شیک در پونک استفاده می کنند و با حضور عاقد ثبت کردن عقد رسمی انجام می شود، در برخی موارد با توجه به درخواست زوجین جوان ثبت کردن عقد در سالن عقد اکسیر با حضور عاقد شخصی صورت می گیرد.

ویژگی های اصلی محضر ازدواج شیک در پونک

موسیقی زنده از ویژگی های مهم محضر عقد شیک در پونک است، در سالن عقد اکسیر مراسم عقد با موسیقی زنده و با کیفیت بالایی برگزار می شود.

ع۲
با توجه به درخواست زوجین جوان سرو نهار یا شام صورت می گیرد، در این دفتر با استفاده از منوهایی کامل و متنوع پذیرایی از مهمان ها انجام می شود.
در این سالن بهترین تیم هنری برای عکاسی و فیلمبرداری حضور دارند، این افراد از تخصص و مهارت بالایی برخوردارند و به برگزاری بهتر مراسم کمک می کنند.
با ثبت زیباترین عکس ها از این مراسم خاطره های زیبایی در ذهن عروس و داماد و دیگر مهمان ها ماندگار می شوند.
در محضر شیک در پونک تمامی اقدامات مهم در برگزاری مراسم با کیفیت بالایی صورت می گیرد و پذیرایی با امکانات مناسبی انجام می شود.
امکانات بهداشتی سالن عقد اکسیر در بالاترین سطح قرار دارند و پذیرایی از مهمانان با کیفیت بالایی انجام می پذیرد، در این سالن به سلامت مهمان ها توجه می شود.
در محضر عقد شیک در پونک با توجه به درخواست های عروس و داماد امکانات منحصر به فردی فراهم می شود و تغییرات خاصی در فضای اصلی سالن ایجاد می گردد تا مراسم عقد بر اساس تم درخواستی مراجع انجام پذیرد و عروس و داماد از امکانات مختلف موجود در سالن استفاده کنند.
گل آرایی متنوع در سالن عقد اکسیر به راحتی انجام می شود، در این سالن به گل آرایی طبیعی توجه زیادی می گردد و با در نظر داشتن این نوع امکانات مراسم با زیبایی بیشتری برگزار می گردد.
از ویژگی های مهم محضر عقد شیک در پونک شمع آرایی و ایجاد فضای زیبا در سالن اصلی عقد است، این اقدام با تم درخواستی عروس و داماد فراهم می شود، با در نظر گرفتن این امکانات به زوجین کمک می شود که مراسم عقد به یادماندنی خود را با بهترین امکانات در غرب تهران انجام دهند و تغییرات زیبا و متنوع فضای شیک تری را ایجاد کند.
بر اساس علاقه عروس و داماد طراحی لوکیشن های خاصی برای مراسم عقد صورت می گیرد و با این کار عکس های بی نظیری در لوکیشن جدید از زوجین جوان گرفته می شود.

مزیت های انتخاب محضر عقد شیک در پونک

محضر عقد لوکس تهران برای برگذاری مراسم عقد امکانات و خدمات کاملی را ارائه می‌دهد و کادر این مجموعه تمام تلاش خود را برای برگزاری مراسم باشکوه و به یادماندنی به کار می‌گیرند. یک محضر عقد شیک و لاکچری باید چند ویژگی داشته باشد:

  • اجرای موسیقی

موسیقی زنده از ویژگی های مهم محضر عقد شیک در پونک است، در سالن عقد اکسیر مراسم عقد با موسیقی زنده و با کیفیت بالایی برگزار می شود. موسیقی همواره در مراسم جشن و شادی وجود دارد و می‌توان گفت بخش جدایی ناپذیر این نوع مراسم محسوب می‌شود. عروس و داماد می‌توانند از موسیقی زنده و یا پخش فایل‌های موسیقی برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم عقد استفاده کنند.

اگر می‌خواهید بعد از خطبه موسیقی پخش شود و مراسم شادی داشته باشید، می‌توانید از نوازنده درخواست کنید تا آهنگ‌های دلخواه شما را اجرا کند. در واقع حضور دی جی در مجالس عروسی در تهران به یکی از مهمترین ویژگی‌های مراسم شیک تبدیل شده است. برخی از دفاتر ازدواج برنامه‌های موسیقی را برای مراسم عروسی هماهنگ می‌کنند و دی جی آهنگ‌های مورد علاقه عروس و داماد را اجرا می‌کند و می‌خواند و از این طریق بر کیفیت و شادی مراسم افزوده می‌شود.

  • خدمات پذیرایی از مهمانان

با توجه به درخواست زوجین جوان سرو نهار یا شام در سالن عقد صورت می گیرد، در این دفتر با استفاده از منوهایی کامل و متنوع پذیرایی از مهمان ها انجام می شود. عروس و داماد می‌توانند بر اساس منوی موجود غذاهای مورد نظر را انتخاب کنند تا برای روز جشن آماده شود. همان طور که می‌دانید کیفیت خدمات و امکاناتی که محضر عقد برای پذیرایی از مهمانان در اختیار میزبان قرار می‌دهند در بهبود کیفیت مراسم نقش بسیار موثری دارد و یکی از مهمترین ویژگی‌های یک محضر عقد خوب در تهران وجود امکانات کافی و تجهیزات لوکس و کامل برای پذیرایی از مهمانان است.

در بسیاری از عروسی ها، مهمان‌ها از میل کردن غذاهای مختلف مانند کیک، خوراکی‌های شیرین، نوشیدنی های سرد و گرم و غیره لذت می‌برند. برخی از افراد پذیرایی مفصلی را برای مراسم خود انتخاب می‌کنند و کیک‌ها و شیرینی‌های بیشتری را فراتر از آنچه در محل اصلی مراسم ارائه می‌شود، سفارش می‌دهند. این امر به طور کلی در بهتر شدن کیفیت برگزاری مراسم نقش داشته باشد.

قبل از رزرو محضر عقد مهم است که خدمات و امکانات را بررسی کنید که آیا امکانات مطابق با انتظارات و نظر شما ارائه می‌شود یا خیر. در مورد منو پرس و جو کنید، غذاها را از قبل تست کنید و کیفیت آنها را ارزیابی نمائید. در نهایت، پرسنل سالن و نحوه برخورد آنها را ارزیابی کنید. بهتر است کارکنان ظاهری آراسته و رفتاری محترمانه با مهمانان داشته باشند.

  • خدمات عکاسی و فیلم برداری

    در این سالن بهترین تیم هنری برای عکاسی و فیلمبرداری حضور دارند، این افراد از تخصص و مهارت بالایی برخوردارند و به برگزاری بهتر مراسم کمک می کنند.

    با ثبت زیباترین عکس ها از این مراسم خاطره های زیبایی در ذهن عروس و داماد و دیگر مهمان ها ماندگار می شوند.
    با ارائه خدمات عروسی و فیلم برداری دیگر نیازی نیست عروس و داماد برای عکاسی در روز عقد به دنبال آتلیه باشند و زمانی را برای رفت و آمد به آتلیه صرف کنند. بدین ترتیب می‌توانند از زمان موجود استفاده کرده و از جشن خود و حضور در کنار مهمانان لذت ببرند.

  • ظرفیت کافی برای حضور مهمانان

در محضر شیک در پونک تمامی اقدامات مهم در برگزاری مراسم با کیفیت بالایی صورت می گیرد و پذیرایی با امکانات مناسبی انجام می شود. وجود امکانات و صندلی کافی به تعداد مهمانان و ظرفیت سالن از اهمیت بالایی برخوردار است و باید پیش از رزرو سالن و محضر عقد در غرب تهران تعداد مهمانان را به طور دقیق مشخص کنید تا مشکلی بابت ظرفیت و حضور مهمانان پیش نیاید.

جالب نیست که تعداد مهمانان از ظرفیت سالن خیلی کمتر یا بیشتر باشد. بهتر است ظرفیت سالن متناسب با تعداد مهمانان باشد. در صورت نیاز می‌توان تعدادی صندلی و میز به سالن اضافه کرد اما اگر تعداد مهمانان خیلی زیاد باشد بهتر است یا تعداد مهمان‌ها را کاهش دهید و یا به دنبال سالنی بزرگتر باشید.

مراسم عروسی یک روز ویژه برای عروس، داماد و خانواده هایشان است که می‌خواهند تعداد زیادی از مهمانان را برای جشن گرفتن دعوت کنند. بنابراین، اندازه سالن مراسم باید در درجه اول مورد توجه قرار گیرد. هنگام مراجعه به دفاتر اسناد رسمی ازدواج حتما از ظرفیت تالار استعلام بگیرید. قبل از مراسم، تخمین تعداد مهمانان و انتخاب مکان مناسب ضروری است. برخی از محضرهای عقد برای افراد مسن‌تر و افراد دارای معلولیت، امکاناتی مانند پارکینگ، آسانسور، راهروها و مسیرهای قابل دسترس برای عبور ویلچر فراهم می‌کنند.

  • رعایت پرتکل بهداشتی

    امکانات بهداشتی سالن عقد اکسیر در بالاترین سطح قرار دارند و پذیرایی از مهمانان با کیفیت بالایی انجام می پذیرد، در این سالن به سلامت مهمان ها توجه می شود. تمیز بودن سالن، رعایت بهداشت، ارائه خدمات مناسب و منظم در افزایش کیفیت برگزاری مراسم بسیار نقش دارد. در زمان بازدید از محضر عقد حتما بهداشت سالن و تمیز بودن ظروف را بررسی کنید و مطمئن شوید که تمامی خدمات به بهترین شکل ممکن ارائه می‌شود.

  • تزئینات و دکوراسیون سالن عقد

در محضر عقد شیک در پونک با توجه به درخواست های عروس و داماد امکانات منحصر به فردی فراهم می شود و تغییرات خاصی در فضای اصلی سالن ایجاد می گردد تا مراسم عقد بر اساس تم درخواستی مراجع انجام پذیرد و عروس و داماد از امکانات مختلف موجود در سالن استفاده کنند.
گل آرایی متنوع در سالن عقد اکسیر به راحتی انجام می شود، در این سالن به گل آرایی طبیعی توجه زیادی می گردد و با در نظر داشتن این نوع امکانات مراسم با زیبایی بیشتری برگزار می گردد.
از ویژگی های مهم محضر عقد شیک در پونک شمع آرایی و ایجاد فضای زیبا در سالن اصلی عقد است، این اقدام با تم درخواستی عروس و داماد فراهم می شود، با در نظر گرفتن این امکانات به زوجین کمک می شود که مراسم عقد به یادماندنی خود را با بهترین امکانات در غرب تهران انجام دهند و تغییرات زیبا و متنوع فضای شیک تری را ایجاد کند.
بر اساس علاقه عروس و داماد طراحی لوکیشن های خاصی برای مراسم عقد صورت می گیرد و با این کار عکس های بی نظیری در لوکیشن جدید از زوجین جوان گرفته می شود.

عروس و داماد می‌توانند بر اساس سلیقه خود گل‌هایی که در سالن به کار رفته است را انتخاب کنند. تزئینات سالن عقد و چیدمان سفره عقد یکی از مهمترین ویژگی‌های محضر عقد تهران است.

مزیت های انتخاب محضر عقد شیک تهران

 

از مهم ترین مزیت های انتخاب دفتر محضر عقد شیک در پونک این است که حق انتخاب به عروس و دامادها داده می شود و بر اساس علاقه آنها چیدمان سالن عقد تغییر می یابد و در صورت نیاز از تم های رنگی زیبایی در این سالن به کار می رود.

ع۳
دسترسی آسان از اتوبان های مختلف به این سالن مدنظر افراد زیادی است.
در تمامی روزهای هفته می توان سالن عقد اکسیر را رزرو کرد و مراسم عقد را با کیفیت بالایی در نظر گرفت.
در این موارد عروس و داماد با انتخاب روز عقد و انجام مقدمات مهم برگزاری مراسم می توانند سالن محضر عقد شیک در پونک را در نظر بگیرند.
در روزهای تعطیل نیز می توان از امکانات موجود در این سالن استفاده کرد و در این سالن عقد شیک مراسم به یادماندنی را در نظر گرفت.
سیستم صوتی و نورپردازی زیبای این محضر به انتخاب دکوراسیون به روز و رمانتیک منجر می شود، در این موارد ثبت عقد دائم عروس و داماد در فضای مناسبی صورت می گیرد.

نکات مهم در انتخاب محضر شیک در پونک

 

انتخاب مرکز با تجربه برای برگزاری بهتر مراسم اهمیت دارد، عروس و دامادهای عزیز با در نظر داشتن سالن عقد شیک می توانند مراحل عقد خود را در سالن مناسبی برگزار کنند و بدون استرس این نوع اقدامات صورت گیرد.
سابقه کار بالای این دفتر و تجربه کارشناسان حاضر در این سالن به اجرای بهتر مراسم کمک می کند.
برخی از زوجین رزرو سالن را برای چند ساعت انجام می دهند و با پذیرایی از مهمان ها مراسم به پایان می رسد، در این موارد هزینه خاصی در نظر گرفته می شود.
عروس و دامادهایی که به دنبال انتخاب اتاق عقد و سالن مبله و شیکی برای اجرای مراسم در محضر عقد شیک در پونک هستند با در نظر گرفتن این سالن مجهز می توانند از تخفیفات ویژه این مرکز استفاده کنند و مراسم با هزینه مناسبی اجرا گردد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت عقد در محضر

 

  • اصل شناسنامه دختر همراه با کپی از صفحات اول و دوم
  • اصل شناسنامه پسر همراه با کپی از صفحات اول و دوم
  • در صورتی که دختر یا پسر ازدواج مجدد کنند ارائه کپی صفحه سوم مربوط به ازدواج و طلاق نیز مهم است
  • دو قطعه عکس ۳ در ۴ از دختر
  • دو قطعه عکس ۳ در ۴ از پسر
  • کارت ملی عروس به همراه کپی از پشت و روی کارت
  • کارت ملی داماد و یک عدد کپی از پشت و روی کارت
  • اصل شناسنامه پدر عروس و حضور وی برای اعلام رضایت برای ازدواج دختر
  • اگر پدر دختر در قید حیات نباشد بایستی عروس در زمان ثبت عقد گواهی فوت پدر را به محضر ببرد.
  • در صورتی که پدر به هر دلیل با ازدواج دختر مخالفت کند، دختر می‌تواند با ارائه دلایل خود به دادگاه مراجعه کند و مجوز ازدواج را از دادگاه دریافت کرده و به محضر عقد ارائه دهد.
  • برگه جواب آزمایش ازدواج دختر
  • برگه جواب آزمایش پسر
  • رسید پرداختی هزینه ثبت عقد.
  • ۳ نفر شاهد بالغ همراه با مدارک معتبر

 

مدارک مورد نیاز برای ازدواج دوم یکی از زوجین یا هر دو باید ارائه دهند:

 

ارائه تمامی مدارک ذکر شده برای عروس و داماد در قسمت بالا به همراه سند طلاق یا گواهی فوق همسر سابق به محضر عقد برای زوجی که برای ازدواج دوم اقدام می­کند الزامی است.

اهمیت آزمایش قبل از ازدواج

 

یکی از مهمترین مدارکی که در لیست مورد نیاز برای ثبت عقد معرفی می‌شود، ارائه برگه آزمایش به محضر عقد می­باشد و الزامی است که عروس و داماد هر دو این آزمایش را انجام دهند. آزمایش پیش از ازدواج و شرکت در کلاس مشاوره  به منظور پیشگیری از برزو هر گونه مشکل اعم از مشکل ژنتیکی و وراثتی و یا مشکلات کم خونی و اعتیاد و همچنین انواع بیماری‌های مقاربتی برای زوجین در زندگی انجام می‌شود و برای همه زوجین که قصد دارند ازدواج دائم کنند، الزامی است. برای انجام آزمایش بایستی از محضر عقد که مورد نظرتان است معرفی نامه بگیرید و سپس همراه با همان معرفی نامه برای انجام آزمایش به آزمایشگاه معرفی شده مراجعه کنید.

آزمایش­های لازم قبل از ازدواج عبارتند از:

  • آزمایش تالاسمی و هموفیلی برای دختر در صورتی که آزمایش پسر نشان دهد که کم خونی دارد
  • آزمایش تالاسمی و هموفیلی برای پسر
  • آزمایش بررسی اعتیاد برای هر دو نفر
  • بررسی انواع بیماری­های مقاربتی مانند سفلیس در پسر از طریق آزمایش ادرار و آزمایش خون
  • تزریق واکسن کزاز برای عروس الزامی است
  • شرکت در کلاس مشاوره تنظیم خانواده برای عروس و در برخی از مراکز بهداشت درمان برای هر دو نفر الزامی است

شرکت در کلاس­های مشاوره قبل از ازدواج به دلیل آشنایی با مسائل خانواده و نحوه رفتار با یکدیگر در زندگی مشترک برای عروس یا هر دو الزامی است. در این کلاسها درباره نحوه برقراری ارتباط جسمی، آناتومی بدن زنان و مردان و نیازهای جنسی آنها صحبت می­شود.

همچنین در این جلسات درباره مسائلی از قبیل توانایی درک حالات روحی طرف مقابل، آشنایی با نحوه بروز علاقه و نحبت کردن به فرد مقابل، کنترل خشم و رفتار صحیح با یکدیگر، درک متقابل و در نهایت درباره روش­های جلوگیری از بارداری صحبت می‌کنند تا از بروز برخی مشکلات در زندگی زناشویی جلوگیری شود. اگر جوانان و خانواده آنها آگاهانه و با هدف قبلی برای ازدواج اقدام کنند و از تمامی مسائل عاطفی، اخلاقی و رفتاری آگاهی کامل داشته باشند، آمار طلاق به طور چشمگیری کاهش خواهد داشت.

هدف از برگزاری کلاس­های آموزش خانواده و مشاوره آماده کردن ذهن و روح جوانان برای شروع یک زندگی مشترک موفق و سالم است. در برخی از مراکز در کلاس­های مشاوره بیشتر به مسائل مربوط به خانواده پرداخته می­شود و الزامی است که تمامی دختران و پسران جوان قبل از ازدواج با مشاور خانواده صحبت کنند و راهنمایی‌های لازم را از ایشان دریافت کنند.

برگه جواب آزمایش باید به شهری تعلق داشته باشد که عروس و داماد می­خواهند در آنجا ازدواج کنند و عقد خود را به ثبت برسانند.  برگه آزمایش شهر دیگر برای ازدواج در شهر دیگر مورد قبول نخواهد بود. همچنین جواب آزمایش آزمایشگاه‌های خصوصی اعتبار ندارد. اگر نامه­ای از محضر عقد برای شهر مورد نظر صادر شده باشد، عروس یا داماد می­تواند در همان شهر آزمایش قبل از ازدواج را انجام دهند. برگه آزمایش تا ۳۰ روز اعتبار دارد.

کلام آخر

برگزاری مراسم عقد در محضر عقد زیبا، بهترین خدمات و امکانات برای برگزاری یک مراسم باشکوه ارائه می‌شود تا عروس و داماد مراسم به یاد ماندنی را در محضر عقد لاکچری تجربه کنند. خدمات و امکانات پذیرایی در محضر عقد شیک تهران با استفاده از بهترین تجهیزات و چیدمان سالن با استفاده از لوکس‌ترین لوازم فراهم شده است. مهم است که مراسم عقد باشکوه و بی‌نظیر برگزار شود تا یک خاطره فراموش نشدنی برای عروس و داماد خلق کند. مدیریت و پرسنل محضر عقد زیبا و لاکچری در تهران بهترین آرزوها را برای زوجین جوان دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *