محضر-عقد-شیک

محضر عقد تهران

پس از اینکه خانواده‌­ها به توافق رسیدند و دختر و پسر یکدیگر را پسندیدند، نوبت به انتخاب یک محضر عقد می­رسد. در مراسم بله برون خانواده­‌ها تاریخ عقد در محضر عقد تهران را مشخص می­کنند و برنامه ریزی برای مراسم عقد چگونگی برگزاری آن شروع می­شود. دختر و پسر پر از شوق و اضطراب هستند و دوست دارند مراسمی به یاد ماندنی را در محضر عقد پونک برگزار کنند.

برخی از خانواده­‌ها تصمیم می­گیرند تا مراسم عقد و خواندن خطبه عقد در منزل صورت گیرد. دوست دارند طبق روال گذشته رسم و رسوم را اجرا کنند و در منزل سفره عقدی بچینند و از عاقدی دعوت کنند تا به مراسم بیاید و خطبه عقد را جاری کند. دختر و پسر نیز تابع حرف و نظر بزرگان فامیل عمل خواهند کرد. در این گونه مراسم مهمانان درجه یک فامیل برای مراسم روز عقد دعوت می­‌شوند. همگی دور سفره عقد می­نشینند و پس از اینکه عاقد خطبه را خواند، برای صرف شیرینی و شام از سوی خانواده عروس دعوت می­‌شوند و در منزل عروس مهمانی بزرگی برپا می­‌شود. در قدیم رسم بر این بوده است که شام مهمانی عقد و هزینه مراسم عقد بر عهده خانواده عروس باشد. و برخی از خانواده­‌ها که از رسوم قدیم پیروی می­‌کنند، همچنان این مراسم را بر عهده خانواده عروس می­دانند.

محضر عقد: شرافت و سنت‌های ازدواج را به ابعاد جدیدی تجربه کنید.

محضر عقد اکسیر: جلسات عقد با لمسی از زیبایی و تألق، به لحظاتی بی‌فراموش تبدیل می‌شود.

اما در برخی از خانواده­‌ها، با توافق طرفین مراسم در محضر عقد اکسیر برگزار می‌­شود. سپس در همان محضر یا بیرون از محضر از مهمانان پذیرایی می‌­شود. پس از اینکه تاریخ عقد مشخص شد، دختر و پسر و خانواده هر دو، به دنبال محضر عقد شیک تهران می­گردند. دختران همیشه دوست دارند در محضری زیبا و لاکچری مراسم عقد خود را برگزار کنند. مهمانان زیادی از فامیل و دوستان خود دعوت کنند. عکس و فیلم بگیرند و خلاصه اینکه یک مراسم تمام عیار داشته باشند. دختران و پسران جوان بایستی هنگام انتخاب محضر عقد به نکات مهمی توجه کنند تا چیزی کم و کاست نباشد و در آینده حسرت نخورند که ای کاش مراسم جور دیگری و در جای دیگری برگزار می­شد. هزینه محضر عقد شیک را یکی از خانواده عروس یا داماد و یا هر دو خانواده با هم متقبل می­شوند.

در ادامه مطلب قصد ­داریم نکاتی را یادآور شویم که در انتخاب محضر عقد شیک به دختران و پسران جوان و خانواده­‌ها کمک بزرگی خواهد نمود. امید داریم که تمامی جوانان پیوند مشترکشان را با شادی و به دور از هرگونه دغدغه­ای آغاز نمایند.

 

موقعیت مکانی محضر عقد

 

اولین نکته‌ه­ای که در مورد محضر عقد باید مورد توجه قرار گیرد، موقعیت مکانی محضر عقد می­‌باشد. محضر عقد شیک غرب تهران بهتر است در مکانی با دسترسی آسان واقع شده باشد تا رفت و آمد برای عروس و داماد و مهمانان آسان باشد و دچار ترافیک سنگین موجود در خیابان نشوند. بهتر است مسیر رفت و آمد کوتاه باشد، همچنین دقت داشته باشید که اگر عروس قصد دارد قبل از مراسم به آرایشگاه برود، بهتر است که محضر عقد به آرایشگاه نزدیک باشد. از آنجائیکه آرایش عروس به زمان زیادی نیاز دارد، پس باید مسافت کوتاه باشد تا عروس و داماد نگران دیر رسیدن به محضر نباشند.

محضر عقد در قلب محله پونک تهران واقع شده، جایی که شما می‌توانید در میان زیبایی‌های این منطقه مراسم ازدواج خود را برگزار کنید.

محضر عقد پونک: جایی که شما می‌توانید مراسم عقد خود را در موقعیت مکانی خاص و دل‌انگیزی در محله پونک تهران به یادماندنی کنید.

همچنین محضر عقد شیک تهران بهتر است در محیطی آرام و دور از خیابان­های بزرگ و اتوبان­های پر رفت و آمد باشد. شلوغی خیابان و تردد زیاد باعث افزایش استرس در عروس و داماد و خانواده­ها خواهد شد. محضر عقد بهتر است در فضایی ساکت و دنج باشد تا آرامش را به مهمانان و عروس و داماد جوان منتقل کند.  

نکته دیگر وجود جای پارک در اطراف محضر عقد است. اینکه محضر عقد خود دارای پارکینگ اختصاصی باشد مزیتی بزرگ محسوب می­شود. اما اگر تعداد مهمانان زیاد است و ظرفیت پارکینگ محدود است، بهتر است محلی را انتخاب کنید که فضای کافی برای پیدا کردن جای پارک داشته باشد و مهمانان از گشتن در خیابان­ها برای پیدا کردن جای پارک مناسب کلافه و عصبی نشوند.

دکوراسیون محضر عقد تهران

هنگام مراجعه به محضر عقد شیک غرب تهران برای بررسی موقعیت محضر، حتما به داخل محضر بروید و از دکوراسیون و چیدمان سفره عقد دیدن کنید. دقت کنید که تزئینات بکار رفته در سالن عقد و ظروف استفاده شده در سفره عقد با سلیقه شما همخوانی داشته باشد. درباره اینکه آیا چیدمان دیگری با تزئینات دیگر دارند نیز سوال کنید.

در چیدمان سفره عقد ممکن است از ظروف کریستال استفاده شود. ظروف کریستال سبکی لاکچری به دکوراسیون می­بخشد. انتخاب ظروف و نحوه چیدمان به سلیقه شخصی بستگی دارد و دختر و پسر جوان با همفکری هم در مورد نحوه و سبک چیدمان نظر می­دهند و به توافق می­رسند.

به محل قرار گرفتن عروس و داماد دقت کنید. دکوراسیون پشت عروس و داماد باید نسبت به سایر قسمت­های سالن زیباتر باشد تا جلوه­ای خاص­ داشته باشد. این قسمت ممکن است با استفاده از بادکنک تزئین شود و یا بهتر از آن با استفاده از گل­های طبیعی، گل آرایی زیبایی در دو طرف صندلی عروس و داماد انجام شده باشد. 

در کل استفاده از گل­های طبیعی و شمع باعث زیباتر شدن سفره عقد خواهد شد. گل آرایی با گل­های طبیعی و رنگ­های شاد و جذاب، به مراسم شما حالتی رویایی و لاکچری می­بخشد. می­توانید ترکیب رنگ گل­های بکار رفته در چیدمان را طبق سلیقه خود انتخاب کنید.

در محضر عقد شیک اکسیر افرادی با تجربه و با سلیقه سالن عقد شما را طراحی می­کنند و مراسمی به یادماندنی برای شما برگزار خواهند نمود. در چیدمان سفره عقد از به روز ترین تزئینات استفاده می­شود و آسوده خاطر باشید که عکس­های مراسم عقدتان بی نظیر خواهند شد.

 

نورپردازی مناسب

نکته دیگری که در بازدید از دفتر عقد باید مورد توجه قرار دهید، نحوه نورپردازی سالن عقد است. نورپردازی خوب و کافی برای زمانی که می­خواهید عکس بگیرید یا از مراسم فیلم برداری کنید بسیار مهم است.

نورپردازی منحصر به فرد محضر عقد پونک، به مراسم شما آب و نوری خاص می‌بخشد و جلسه عقد را به یک تجربه جادویی تبدیل می‌کند.

محضر عقد پونک با نورپردازی مناسب و توجه به جزئیات، فضایی آرام و شگفت‌آور برای عقد شما فراهم می‌کند که در خاطره‌ها به ماندگاری می‌پیوندد.

اگر نور سالن کافی نباشد فیلم شما بی کیفیت خواهد شد. پس دقت کنید که نور قسمت­های مختلف سالن مخصوصا قسمتی که عروس و داماد می­نشینند کافی باشد. در برخی از محضرهای عقد از نورهای رنگی و جلوه­های نوری ویژه استفاده می­کنند تا عکس و فیلم شما زیباتر شود. همچنین دستگاه دود زا نیز در برخی از مجموعه­ها مورد استفاده قرار می­گیرد که نمایی خاص برای عکس و فیلم مراسم عقد شما بوجود می­آورد.

عاقد با اخلاق

درباره عاقد و اخلاق وی پرس و جو کنید. مطمئن شوید که عاقد فردی خوش اخلاق و با حوصله است. عاقد خوب باید حوصله مراسم و شلوغی را داشته باشد. ممکن است هنگام خواندن خطبه عقد در محضر عقد شیک غرب تهران به رسم قدیم عروس پس از سه بار سوال کردن جواب مثبت بدهد و عاقد باید با اخلاق خوش و با حوصله با عروس و داماد و مهمانان حاضر در مراسم رفتار کند. رفتار عاقد در حال و هوای جشن خیلی موثر خواهد بود. پس این نکته مهم را فراموش نکنید. در صورت امکان با عاقد صحبت کنید و درباره رسم و رسوم خود با او مشورت کنید و او ار در جریان رسوم خود قرار دهید. همچنین عاقد بایستی ظاهری آراسته داشته باشد.

اجرای موسیقی

اگر دوست دارید پس از جاری شدن خطبه عقد موسیقی پخش شود و مراسم شادی داشته باشید، می­توانید از محضر عقد غرب تهران بخواهید که برایتان موسیقی پخش کنند. البته از ویژگی­های یک محضر عقد شیک تهران می­توان به حضور دی جی در مراسم اشاره کرد. برخی از محضرهای عقد برنامه موسیقی را برای مراسم عقد در نظر می­گیرند و دی جی حاضر در مراسم، آهنگ­های مورد علاقه عروس و داماد را می­نوازد و می­خواند و مراسمی با شکوه برگزار خواهد شد. دستگاه رقص نور و دستگاه دود ساز یا حباب ساز نیز می­تواند زینت بخش اجرای زنده موسیقی باشد.

حضور مهمانان بدون محدودیت

عروس و داماد و خانواده­ها مایلند بیشتر فامیل­های نزدیک و دوستان خود را برای مراسم دعوت کنند. از این رو بالا بودن ظرفیت سالن عقد از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگامی که به محضر عقد مراجعه می­کنید حتما درباره ظرفیت سالن سوال کنید. قبل از اینکه به محضر بروید تعداد حدودی مهمانان خود را حساب کنید و با توجه به این موضوع محضر را انتخاب کنید. در برخی از محضرهای عقد امکاناتی برای حضور افراد سالمند و معلول فراهم شده است تا مهمانان با هر شرایطی بتوانند در مراسم حضور داشته باشند. امکاناتی مانند سطوح شیب دار در سالن و پارکینگ، آسانسور و راهروها و درهای پهن برای عبور صندلی چرخ دار رفت و آمد سالمندان و معلولان را آسان­تر خواهد کرد.

اتاق انتظار

اتاق انتظار در محضر عقد سمت غرب تهران نام مکانی است که اگر مراسم عقد قبل از شما هنوز تمام نشده باشد، شما می­توانید آنجا منتظر بمانید. اینکه یک دفتر عقد دارای اتاق انتظار باشد یک مزیت خواهد بود. زیرا مراجعین جایی برای انتظار خواهند داشت و مجبور نیستند بیرون از محضر بایستند و خسته شوند. مهمانان و عروس و داماد می­توانند در اتاق انتظار بمانند و خود را برای مراسم عقد آماده کنند و اینگونه با آرامش بیشتری در مراسم خود حاضر می­شوند.

پذیرایی از مهمانان

معمولا در تمامی محضرهای عقد امکانات پذیرایی از مهمانان مانند کیک و شیرینی و نوشیدنی های گرم و سرد موجود می­باشد. برخی از افراد دوست دارند تا پذیرایی مفصل تری انجام شود و کیک و شیرینی بیشتری را بیرون از محضر سفارش می­دهند که این امر کاملا شخصی است و محضر عقد مشکلی با این قضیه نخواهد داشت.

پذیرایی از مهمانان در محضر عقد تهران با لمسی از شکوه و اصالت، لحظاتی خاص و دلنشین را برای شما و مهمانانتان به وجود می‌آورد.

در محضر عقد تهران، پذیرایی با ادب و فرهنگ، تجربه‌ای یکتا برای مهمانان شما خلق می‌کند و لحظات ممورابلی را در این مراسم فراهم می‌سازد.

همچنین برخی از محضرهای عقد امکان فراهم نمودن میان وعده یا وعده اصلی را دارند و پس از پایان مراسم عقد از مهمانان پذیرایی می­کنند. هنگامی که برای بررسی امکانات محضر عقد مراجعه می­کنید، درباره منوی غذایی سوال کنید و در صورت امکان از غذاهای موجود در منو کمی تست کنید و کیفیت غذا را بسنجید.

همچنین درباره کادر خدماتی سالن نیز تحقیق کنید. پرسنل بهتر است ظاهری آراسته و تمیز داشته باشند، و از همه مهمتر رفتاری شایسته با مهمانان داشته باشند. می­توانید در مورد خدماتی که دوست دارید در مراسم ارائه شود با مسئول محضر عقد شیک اکسیر صحبت کنید.

حضور مدیر خوش برخورد و پرسنل حرفه­ای و کار آزموده برای پذیرایی از مهمانان و انجام رسم و رسومات مراسم عقد و نامزدی از ویژگی­های بارز یک محضر عقد خوب و بی نظیر می­باشد. برخی از خانواده­ها و عروس و داماد دوست دارند تا طبق رسوم در سفره عقد قرآن و آینه و شمعدان گذاشته شود. گاهی خانواده­ها آینه و شمعدان را خودشان به محضر عقد می­برند و در برخی از محضر­های عقد آینه و شمعدان و قرآن در سفره وجود دارد.

همچنین برخی از دختر­های جوان دوست دارند بر سرشان قند ساییده شود و چادر سفیدی سر کنند و مراسمی سنتی و جذاب برگزار کنند. پرسنل نیز در صورتیکه با رسم و رسوم سنتی آشنا باشند، می­توانند با مهیا نمودن وسایل به اجرای هر چه بهتر رسم و رسوم کمک خواهند کرد. خانواده­ها نیز به یاد داشته باشند که قند و چادر را به همراه خود به محضر ببرند تا چیزی کم و کاست نباشد.

 همچنین دقت داشته باشید که همه چیز در محضر عقد زیبا در تهران تمیز باشد و اصول بهداشتی به طور کامل رعایت شود. اگر مدیریت مجموعه اجازه داد می­توانید از آشپزخانه و سالن و میزهای پذیرایی از مهمانان بازدید کنید تا خیالتان از بابت رعایت بهداشت و تمیزی وسایل آسوده باشد.

محضر عقد شیک اکسیر یکی از شیک­ترین، لاکچری ترین و بزرگترین محضرهای عقد غرب تهران می­باشد که دارای سالنی بزرگ و مجلل است که ظرفیت پذیرایی حدودا ۲۰۰ نفر مهمان را دارد. گل آرایی و شمع آرایی شیک سالن و چیدمان لاکچری و استفاده از به روزترین متدها در تزئین سفره عقد، دکوراسیون این محضر عقد را بی نظیر کرده است.

در محضر عقد شیک اکسیر، مهمانان گرامی شما با انواع شیرینی و نوشیدنی­های گرم و سرد پذیرایی خواهند شد. امکانات لازم برای پذیرایی از مهمانان پس از مراسم عقد در این محضر فراهم می­باشد. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در منو غذای اصلی موجود است.

ویژگی دیگر این محضر عقد شیک، اجرای موسیقی زنده در مراسم عقد می­باشد. برای زوجین جوان این ویژگی بسیار مهم است و اگر موسیقی نباشد مراسم قطعا چیزی کم خواهد داشت. پخش موسیقی در مراسم شادی و نشاط را به مهمانان و عروس و داماد منتقل می­کند و به نوعی می­توان گفت تکمیل کننده مراسم عقد خواهد بود.

حضور تیم عکاسی و فیلم برداری در محضر عقد اکسیر شما را از بابت انجام عکاسی و فیلم برداری حرفه­ای از مراسم آسوده خاطر خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاعات تماس با محضر عقد اکسیر به وب سایت /https://salonaghdexir.com مراجعه نمائید.

هزینه محضر عقد پونک

هزینه محضر عقد خوب در تهران  خواندن خطبه عقد مقداری ثابت و تعیین شده از سوی سازمان ثبت اسناد و مدارک کشور می­باشد. اما امکانات دیگری که محضر برای مراسم فراهم می­کند و نوع پذیرایی از مهمانان و خدماتی که ارائه خواهد شد، هزینه جداگانه خواهد داشت.

هزینه مراسم و هزینه محضر عقد شیک را معمولا خانواده عروس پرداخت می­نمایند. اما در برخی از خانواده­ها این هزینه را هر دو خانواده متقبل می­شوند تا یک خانواده به تنهایی تمامی هزینه­های مراسم را متحمل نشود. اینکه خانواده­ها در هزینه مراسم کمک می­کنند برای عروس و داماد موجب دلگرمی است و در مورد تامین هزینه مراسم دچار نگرانی و اضطراب نخواهند شد.

با وجود مشکلات مالی موجود در زندگی امروزه، بهتر است تا خانواده عروس و خانواده داماد از زوج جوان حمایت کنند و عروس و داماد نیز از هزینه­های اضافی و غیر ضروری اجتناب کنند و زندگی خود را ساده و صمیمانه آغاز نمایند.

مدارک مورد نیاز برای عقد در محضر عقد غرب تهران

مدارکی که برای دختر و پسری که می­خواهد برای اولین بار ازدواج کنند عبارتند از:

  • اصل شناسنامه دختر
  • اصل شناسنامه پسر
  • دو عدد کپی از صفحه اول و دوم شناسنامه هر دو نفر
  • دو قطعه عکس از دختر
  • دو قطعه عکس از پسر
  • کارت ملی دختر به همراه کپی از پشت و روی کارت
  • کارت ملی پسر و یک عدد کپی از پشت و روی کارت
  • اصل شناسنامه پدر دختر
  • اگر پدر دختر در قید حیات نباشد بایستی دختر هنگام عقد گواهی فوت پدر را به محضر ببرد.
  • اگر پدر دختر با ازدواج دختر خود مخالفت کند و یه به هر دلیلی نتواند در دفتر حاضر شود(بعنوان مثال در زندان باشد یا در کشور دیگری زندگی می­کند)، دختر بایستی با مراجعه به دادگاه تقاضای اجازه ازدواج نموده و مجوز ازدواج را از سوی دادگاه دریافت کند و آن را به دفترخانه ببرد.
  • برگه جواب آزمایش ازدواج دختر
  • برگه جواب آزمایش پسر
  • رسید پرداختی هزینه ثبت عقد.
  • ۳ نفر شاهد بالغ همراه با مدارک معتبر

مدارکی که برای ازدواج دوم یکی از زوجین یا هر دو لازم است:

 تمامی مدارک ذکر شده در قسمت بالا به همراه سند طلاق یا گواهی فوق همسر سابق برای زوجی که برای ازدواج دوم اقدام می­کند.

آزمایش قبل از ازدواج چیست؟

یکی از مهمترین مدارک مورد نیاز برای ثبت، ارائه برگه آزمایش به محضر عقد می­باشد و الزامی است. آزمایش پیش از ازدواج به منظور پیشگیری از برزو هر گونه مشکل اعم از مشکل ژنتیکی و یا مشکلات اعتیاد و کم خونی و مقاربتی برای زوجین در زندگی می­باشد. برای انجام آزمایش بایستی از محضر عقد مورد نظرتان معرفی نامه­ای بگیرید و برای انجام آزمایش آن را به همراه داشته باشید.

آزمایش قبل از ازدواج در محضر عقد: آمادگی جسمانی و روحی برای ورود به این اتحاد مقدس را تضمین می‌کند.

در محضر عقد، آزمایش قبل از ازدواج به شما فرصتی می‌دهد تا با دقت و بدون فشار زمانی، تصمیمی برای زندگی مشترک خود بگیرید.

آزمایش­های لازم قبل از ازدواج عبارتند از:

  • آزمایش تالاسمی و هموفیلی دختر
  • آزمایش تالاسمی و هموفیلی پسر
  • آزمایش اعتیاد برای هر دو نفر
  • بررسی بیماری­های مقاربتی مانند سفلیس در پسر
  • تزریق واکسن کزاز برای دختر
  • کلاس مشاوره تنظیم خانواده برای دختر و در برخی مراکز برای هر دو.

شرکت کلاس­های مشاوره قبل از ازدواج برای دختر یا هر دو الزامی است. در این کلاسها درباره آناتومی بدن زنان و مردان صحبت می­شود. همچنین درباره مسائلی از قبیل درک حالات روحی طرف مقابل، کنترل خشم و رفتار صحیح با یکدیگر و در نهایت درباره راه­های جلوگیری از بارداری با زوجین صحبت میکنند تا از بروز مشکلات در زندگی مشترک جلوگیری شود. اگر جوانان آگاهانه برای ازدواج اقدام کنند و از تمامی مسائل اخلاقی و رفتاری آگاهی کامل داشته باشند، آمار طلاق کاهش چشمگیری خواهد داشت.

هدف از برگزاری کلاس­های مشاوره آماده سازی جوانان برای شروع زندگی مشترک می­باشد. در برخی از مراکز کلاس­های مشاوره بیشتری مربوط به مسائل خانواده برگزار می­شود و توصیه می­شوند تمامی دختران و پسران جوان قبل از ازدواج حتما در این کلاس­ها شرکت کنند.

برگه جواب آزمایش بایستی متعلق به شهری باشد که دختر و پسر می­خواهند آنجا به محضر عقد بروند و عقد کنند. برگه آزمایش یک شهر برای شهر دیگر اعتباری ندارد. اگر نامه­ای از محضر عقد برای آن شهر صادر شده باشد، دختر یا پسر می­تواند در شهری دیگر آزمایش ازدواج را انجام داد. برگه آزمایش تا ۳۰ روز معتبر می­باشد و طی این ۳۰ روز عقد بایستی ثبت شود در غیر اینصورت آزمایش ازدواج باید مجدد انجام شود.  

مهریه را قبل از حضور در محضر عقد مشخص کنید

مهریه حق و حقوقی است که برای زن معین شده است و پس از جاری شدن خطبه عقد به او تعلق می­گیرد. خانواده عروس و خانواده داماد در مراسم خواستگاری و بله برون میزان مهریه را مشخص می­کنند و هر دو با هم توافق می­کنند. اگر این توافق صورت نگیرد و حرفی از مهریه زده نشود، در روز عقد و هنگام جاری شدن خطبه عقد امکان دارد کدورتی بین خانواده عروس و خانواده داماد به وجود بیاید که مسلما خوشایند نخواهد بود. پس چه خوب است که از قبل مسائلی از این قبیل بین هر دو خانواده حل شود و بهتر است که خانواده­ها نظرشان را در روز عقد عوض نکنند و میزان مهریه را به یکباره کم یا زیاد نکنند.

تاریخ عقد را زودتر مشخص کنید

محضر عقد همیشه برای مناسب­های خاص رزرو می­شوند. اگر دوست دارید تاریخ عقدتان روز خاصی باشد، بهتر است چند ماه زودتر برای رزرو محضر عقد اقدام کنید. ساعت عقد را طوری انتخاب کنید که برای ادامه مراسم و پذیرایی از مهمانان بتوانید به خوبی برنامه ریزی کنید.

برخی از دختران و پسران جوان دوست دارند که تاریخ عقدشان مصادف با تاریخ تولد یکی از آنها باشد، یا تاریخ آشنایی شان و از این قبیل مناسبت­های خاص. برای رزرو محضر عقد، زودتر برنامه ریزی کنید و از چند ماه قبل تر به محضر­های مورد نظرتان مراجعه کنید و با توجه به نکاتی که اشاره شد، بهترین و شیک‌ترین محضر عقد تهران را انتخاب کنید. برنامه ریزی کنید. خریدهای عقد را انجام دهید. برای مهمانان کارت دعوت بفرستید. از دوستانتان بخواهید برای برنامه ریزی مراسم به شما کمک کنند. غذاها و خوراکی­های مورد نظرتان را سفارش دهید. لباس مورد نظرتان را برای روز مراسم سفارش دهید و خود را برای روز مراسم، بزرگترین روز و به یادماندنی ­ترین روز زندگی­تان در محضر عقد پونک آماده کنید.

با آرزوی خوشبختی برای تمام جوانان دنیا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *