در دفتر ازدواج با پذیرایی شام و ناهار، لحظات مهم مراسم ازدواج با طعم خاص غذاها به یاد ماندنی تبدیل می‌شوند.

دفتر ازدواج با پذیرایی شام

انتخاب دفتر ازدواج با پذیرایی شام، یکی از مهمترین بخش‌های آماده شدن برای مراسم ازدواج است. انتخاب شام عقد و نامزدی برای بسیاری از خانواده‌ها به یک چالش بزرگ تبدیل شده است. میزبان می‌خواهد که برای شام و مراسم عقد و نامزدی سنگ تمام بگذارد و به همین دلیل استرس زیادی را متحمل خواهد شد. معمولا برای شام مراسم عقد چند نوع غذا سفارش می‌دهند تا مهمانی به خوبی برگزار شود. اغلب غذاهایی که در دفتر ازدواج با پذیرایی شام و ناهار سرو می‌شود، عبارتند از: زرشک پلو با مرغ، برنج همراه با جوجه کباب یا کباب کوبیده، خورشت فسنجان، ته چین و باقالی پلو با گوشت، همه این ها بخشی از منو متفاوت و رنگی دفتر ازدواج با رستوران است.

اما در برخی از شهرها از غذاهای محلی نیز برای پذیرایی از مهمانان استفاده می‌کنند. این موضوع به سلیقه میزبان و عروس و داماد بستگی دارد. شما می‌توانید در کنار غذاهایی که به طور معمول در مراسم عقد سرو می‌شود از غذای محلی خود هم استفاده کنید تا مهمانان از میل کردن غذاهای سنتی و اصیل ایرانی از مهمانی لذت ببرند.

 

انتخاب شام عروسی در دفتر ازدواج با پذیرایی شام

در دفتر ازدواج با پذیرایی شام برای انتخاب شام عقد باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید.

در دفتر ازدواج، انتخاب شام عروسی یک تصمیم مهم است که می‌توانید با پذیرایی شام این لحظه را به یادداشتهای خاصی تبدیل کنید.

اگر نیاز به راهنمایی در انتخاب نوع دسر دارید، بهتر است از پرسنل دفتر عقد کمک بگیرید تا بهترین گزینه را برای لحظه خاص شما پیشنهاد دهند.

اگر می‌خواهید یک شب خاطره انگیز و به یاد ماندنی داشته باشید موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

  • در میان اقوام و آشنایان پرس و جو کنید. از بستگان خود بپرسید که برای شام عقد و نامزدی چه غذایی را به عنوان شام انتخاب کردند. درباره پذیرایی‌هایی که در شب عقد انجام شده است، سوال کنید. بپرسید که چه چیزی را همراه با غذای اصلی سرو کرده بودند. از چه نوع ظروفی استفاده کرده بودند و برای نوشیدنی چه چیزی را انتخاب کرده بودند. ببینید چه نوع غذایی در میان اقوامتان طرفدار بیشتری دارد و همه آن را دوست دارند. غذاهای پر طرفدار را لیست کنید و در نهایت از میان آنها بهترین غذا را انتخاب کنید. از نوشیدنی‌های تازه در کنار غذا استفاده کنید و سالادهای تکراری را حذف کنید و به جای آن سالادی جدیدتر و امروزی تر را جایگزین کنید. کمی از روال معمول پذیرایی فاصله بگیرید. به عنوان مثال به جای دسرهایی مانند ژله از دسرهای ایرانی و سنتی استفاده کنید.
  • از تجرباتی که در مراسم عقد دیگران داشتید، استفاده کنید. به یاد بیاورید که برای مراسم چه غذایی برای شما لذت بخش تر بوده است و کدام غذا را دوست نداشتید. از کدام نوع دسر بیشتر خوشتان آمد و برایتان جذاب بود. جواب این سوالات می‌تواند به شما کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. خودتان را به جای مهمانان بگذارید و ببینید که چه غذایی باب میلتان خواهد بود.
  • اگر دچار تردید هستید می‌توانید از منوی دفتر ازدواج با پذیرایی شام دیدن کنید. غذاهای موجود در منو می‌تواند به شما در انتخاب نوع غذا و تنوع آن کمک کند. می‌توانید از پرسنل دفتر عقد اکسیر نیز کمک بگیرید و با همفکری یک شام خوب و درجه یک را ترتیب دهید.
  • برای ایجاد تنوع در منو غذا و انتخاب بهترین منو شام می‌توانید، از اینترنت کمک بگیرید. اسامی غذاهای پرطرفدار برای شام عقد و عروسی را جستجو کنید. در جستجوها می‌توانید غذای محبوب ایرانیان را پیدا کنید و مطابق با سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. اگر اطلاعات کافی درباره انواع غذا و میزان محبوبیت آنها داشته باشید، بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید که در دفتر ازدواج با رستوران چه غذایی را برای شام انتخاب کنید.
  • در صورت امکان از نمونه غذای دفتر ازدواج با پذیرایی شام و ناهار میل کنید. بدین ترتیب خیلی بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام غذا برای مراسم عقدتان مناسب است.

راهنمای انتخاب منوی دفتر ازدواج با رستوران

برای اینکه مراسم خود و به یاد ماندنی داشته باشید، باید در انتخاب نوع برگزاری مراسم و نحوه پذیرایی از مهمانان بسیار دقت کنید. علاوه بر اینکه باید خاص بودن مراسم عقدتان را در نظر داشته باشید، بایستی مراقب هزینه‌ها نیز باشید و بر اساس مقدار بودجه‌ای که برای مراسم عقد کنار گذاشته‌اید، دفتر ازدواج با پذیرایی شام و ناهار را بچینید. در ادامه به معرفی چند شیوه پذیرایی در مراسم عقد خواهیم پرداخت.

  • پذیرایی در دفتر ازدواج اکسیر با پذیرایی شام به صورت ظرفی

این سبک از پذیرایی در بسیاری از مراسم عقد و عروسی مشاهده می‌شود. در این حالت از پذیرایی مهمانان پشت میزها نشسته‌اند و غذا با تشریفات خاص بر روی میز و در مقابل مهمانان قرار داده می‌شود. در این حالت غذا، پیش غذا و دسر به اندازه هر نفر درون ظرف ریخته می‌شود و برای مهمانان سرو می‌شود.

مزیت این سبک پذیرایی این است که حالتی رسمی دارد و غذا به شکلی زیباتر برای مهمانان سرو می‌شود. هر بشقاب به صورت جداگانه تزئین می‌شود و می‌توانید از چندین غذای متنوع استفاده کنید تا هر یک از مهمانان مطابق با میل خود غذای مورد علاقه‌اش را انتخاب کند. به عنوان مثال می‌توانید از سه گروه غذایی سبزیجات، گوشت قرمز و مرغ در منو خود استفاده کنید تا مهمانان حق انتخاب داشته باشند. از دیگر مزایای این روش سرو غذا کنترل مقدار غذا است. در این صورت بسیار کم پیش خواهد آمد که غذا به فردی نرسد و غذا کم بیاید.

  • پذیرایی شام عقد به صورت دیس پرسی

این روش درست مانند مهمانی‌هایی است که در منازل برگزار می‌کنیم. برای مهمانان ظروف سرو غذا چیده می‌شود و غذا درون دیس وسط میز قرار داده می‌شود و هر فرد به هر اندازه که میل داشته باشد غذا را درون بشقاب خود می‌ریزد. در این حالت معمولا اول پیش غذا سرو می‌شود و سپس غذای اصلی را می‌آورند.

پذیرایی شام عقد به صورت دیس پرسی، تجربه‌ای جذاب و منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند که هر مهمان از لذت غذا خوردن درون بشقاب خود لذت می‌برد.

دفتر ازدواج با پذیرایی شام و ناهار، یک گزینه کامل است که با همه جزئیات خوبی که در این دو وعده غذایی فراهم شده، لحظات شاد و ماندگاری را برای زوج‌ها خلق می‌کند.

مزیت این روش پذیرایی در دفتر ازدواج با پذیرایی شام این است که غذای اضافی داخل بشقاب مهمانان باقی نمی‌ماند، زیرا هر فرد به مقدار لازم غذا می‌کشد و همان مقدار را میل می‌کند. این شکل از پذیرایی حالتی صمیمی و دوستانه دارد و برای همه افراد یادآور دورهمی‌های خانوادگی خواهد بود. یکی از معایب این روش پذیرایی این است که ظروف پذیرایی آورند. جای زیاد را بر روی میز آشغال می‌کنند و باید اندازه میزها کمی بزرگتر باشد تا جا برای تمام وسایل و ظروف کافی باشد.

به عنوان مثال اگر بخواهید دو نوع غذا سفارش بدهید، دست کم به سه دیس بزرگ نیاز خواهد بود. پرسنل باید مرتب روی میزها را از ظروف اضافی خالی کنند تا جای کافی برای سرو شام وجود داشته باشد.

  • سرو غذا در دفتر ازدواج با پذیرایی شام و ناهار به سبک بوفه

در این سبک پذیرایی میزهای بسیار طولانی در قسمتی از سالن قرار دارد که بر روی آنها غذاهای متنوعی چیده شده است و برای سلیقه‌های مختلف غذاهای مختلفی تهیه می‌شود. این سبک برای جشن‌هایی که در تالاز بزرگ یا باغ برگزار می‌شوند، مناسب است. در این حالت باید مهمانان به طور منظم و به صف در کنار میز قرار بگیرند و غذای مورد علاقه خود را بردارند تا شلوغی بوجود نیاید.

مزیت این نوع پذیرایی این است که مهمانان می‌توانند غذای مورد نظرشان را از روی میز انتخاب کنند و مجبور غذایی که باب میلشان نیست، را میل کنند. همچنین این سبک از پذیرایی در دفتر ازدواج با پذیرایی شام و ناهار بسیار جذاب و شیک است و برای عکاسی و فیلم برداری نیز جلوه بسیار زیبایی دارد. تنها عیب این سبک پذیرایی شام هزینه بالای آن است. به دلیل اینکه تنوع غذا زیاد است زمان و مواد اولیه بیشتری برای تهیه آنها نیاز خواهد بود.

  • سرو غذا به صورت سلف سرویس

این شیوه پذیرایی نیز درست همانند سبک بوفه است با این تفاوت که بر روی میزها دیس‌ها و ظروف غذا قرار دارند و هر فرد به هر میزان که از هر غذا میل داشته باشد درون بشقاب خود می‌کشد. در قسمت‌های مختلف میز غذاهای متنوعی چیده می‌شود، به عنوان مثال در یک قسمت انواع برنج‌ها و در قسمتی دیگر انواع خوراک و خورشت قرار دارد. در یک قسمت پیش غذاها و انواع سالاد و دسر قرار دارد. هر فرد بسته به سلیقه خود بشقاب غذا را پر می‌کند و سپس در کنار میز خود می‌نشیند و غذایش را میل می‌کند.

مزیت این شیوه پذیرایی در دفتر ثبت ازدواج، این است که مهمانان به راحتی می‌توانند غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنند و از هر نوع سالاد یا دسری که بخواهند می‌توانند میل کنند.

هر فرد به هر اندازه که می‌خواهد غذا برمی‌دارد و غذایی در بشقاب اضافه نمی‌ماند. اگر فردی نمی‌خواهد برنج بخورد می‌تواند خوراک بردارد و یا از غذاهای گیاهی موجود در منو میل نماید.

حتما دقت داشته باشید که در این شیوه پذیرایی غذای اصلی را در چند قسمت قرار دهید و همه را در اول میز نگذارید. زیرا ممکن است غذا زیادی دست خورده شود و مهمانان از این موضوع ناراحت شوند. دسر و سالاد نیز به همین ترتیب بایستی به طور منظم و در فواصل مختلف در سفره چیده شود.

  • دفتر ازدواج با پذیرایی شام تهران به سبک کوکتل

این شیوه از جمله مدرن‌ترین سبک برای پذیرایی از مهمانان می‌باشد. این سبک پذیرایی بسیار مورد پسند جوانان است و بسیاری از زوج‌های جوان تمایل دارند، پذیرایی شام به این سبک انجام شود. در این سبک پذیرایی دیگر خبری از میز و صندلی نیست و هر فرد غذای خود را در دست می‌گیرد و در کنار دوستان خود غذایش را میل می‌کند. بدین ترتیب می‌توان در یک حیاط نه چندان بزرگ یا داخل سالن مراسم با شکوهی برگذار کرد و از مهمانان به زیبایی پذیرایی نمود. این سبک پذیرایی برای مهمانان نیز خوشایندتر خواهد بود. اگر تمایل داشتید می‌توانید میزهای کوچکی در چند قسمت سالن یا حیاط و باغ قرار دهید تا اگر فردی بخواهد از میز استفاده کند در کنار میز بایستد و غذایش را میل کند.

در دفتر ازدواج با پذیرایی شام تهران به سبک کوکتل، هنگام جشن عقد، توجه ویژه‌ای به پذیرایی از مهمانان در داخل سالن مراسم شام داده می‌شود، این امر مهم به تدبیر و حسن نظر پرسنل برگزیده ما باعث ایجاد لحظاتی شگفت‌انگیز و به یادماندنی برای داماد و عروس می‌شود.

در دفتر ازدواج با پذیرایی شام تهران به سبک کوکتل، میزبانی ما از مهمانان در داخل سالن مراسم باعث ایجاد یک فضای دلنشین و شگفت‌انگیز می‌شود.

غذاها بر روی میزها قرار داده می‌شوند و معمولا از غذاهای فینگر فودی و خوراک‌های مدرن منو شام را انتخاب می‌کنند در میز شام انواع خوراک مناسب برای افراد مختلف تهیه می‌شود و هر فرد می‌تواند با توجه به نوع رژیم غذایی و سلیقه خود از غذاها لذت ببرد.

مزیت این سبک پذیرایی در این است که جمع مهمانان بسیار ساده و صمیمی است و مهمانان می‌توانند در آرامش و در زمان صرف شام با یکدیگر صحبت کنند. در این روش پذیرایی به دلیل اینکه میز و صندلی وجود ندارد فاصله مهمانان با یکدیگر کمتر است و تعاملات نیز بیشتر خواهد بود. اگر تعداد مهمانان زیاد است و در سالن تعداد کافی میز و صندلی وجود ندارد میتوانید از این شیوه پذیرایی استفاده کنید تا بتوانید مهمانان بیشتری را برای مراسم عقد خود دعوت کنید.

این سبک شام به دلیل اینکه نیازی به پذیرایی ندارد هزینه کمتری دارد و بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. تنها نکته‌ای که وجود دارد، این است که حتما چند عدد میز و صندلی برای مهمانانی که سن بالایی دارند و یا نمی‌توانند مدت طولانی سر پا بایستند در نظر بگیرید. در انتخاب منو غذا دقت داشته باشید و برای سلیقه‌های مختلف غذاهای متنوعی انتخاب کنید.

منوی انتخاب خود را با دفتر ازدواج اکسیر با پذیرایی شام در میان بگذارید و سبکی که برای برگزاری مراسم انتخاب نموده‌اید را نیز به مدیریت مجموعه اطلاع دهید تا آنها بررسی نمایند که شرایط برگزاری مراسم به شیوه دلخواه شما را دارند یا خیر. سعی کنید کمی منعطف باشید و خیلی سخت گیرانه عمل نکنید. مهمانان از اینکه در کنار یکدیگر باشند و با هم صحبت کنند لذت خواهند برد. نیازی نیست خودتان را اذیت کنید و بخواهید بهترین و بی کم و کاست‌ترین مهمانی را برگزار کنید. سعی کنید خودتان هم از جشن لذت ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دفتر ازدواج با پذیرایی شام به آدرس https://salonaghdexir.com/ مراجعه نمائید.

پذیرایی شام به روش‌های مدرن از اسراف مواد غذایی جلوگیری می‌کند زیرا هر مهمان به همان اندازه که می‌تواند غذا میل کند، غذا بر می‌دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *