دفترعقدمیرزابابایی-دفتر-عقد-اکسیر

دفتر عقد خیابان میرزابابایی

برگزاری مراسم عقد در دفتر عقد خیابان میرزابابایی آداب و رسوم خاصی دارد که باید برای برگزاری آنها برنامه ریزی کرد تا مراسم به بهترین شکل ممکن انجام شود. عروس و داماد نگرانی‌های بسیاری برای برگزاری مراسم عقد دارند و دوست دارند مراسمی به یاد ماندنی و خاطره انگیز داشته باشند. در این مقاله قصد داریم روش برنامه ریزی و چند نکته مهم برای برگزاری یک مراسم کامل و به یاد ماندنی را به طور کامل شرح دهیم.

مدارک مورد نیاز برای روز عقد را آماده کنید

اولین قدم برای آماده شدن عقد محضری آماده کردن مدارک مورد نیاز برای عقد دفتری است. یکی از مدارک مورد نیاز جواب آزمایش پیش از ازدواج است. برای انجام این آزمایش باید پس از اینکه سالن عقد خیابان میرزابابایی را رزرو کردید، از دفتر عقد برای انجام آزمایش معرفی نامه بگیرید و سپس به مرکزی که دفتر عقد شیک خیابان میرزابابایی معرفی کرده است مراجعه کرده و آزمایش بدهید. آزمایش پیش از ازدواج شامل آزمایش خون، ادرار و ژنتیک می‌باشد.

از دیگر مدارکی که باید برای روز عقد آماده کنید عبارتند از اصل شناسنامه عروس و داماد، کارت ملی همراه با فتوکپی، عکس ۳ در ۴، برگه جواب آزمایش و دو نفر شاهد بالغ. برای دختر اجازه پدر الزامی است.

دفتر-ازدواج-میرزابابایی-دفتر-ازدواج-اکسیر

دفتر-ازدواج-میرزابابایی-دفتر-ازدواج-اکسیر

لیست خرید و کارهایی که باید انجام دهید آماده کنید.

برای برنامه ریزی روز عقد در دفتر ازدواج میرزابابایی باید تمامی جزئیات خرید و لوازم مورد نیاز را یادداشت کنید. تمام کارها را به دقت برنامه ریزی کنید. این کار کمک می‌کند تا استرس برگزاری مراسم کمتر شود و هیچ کدام از جزئیات فراموش نشود. مهمترین مواردی که در لیست خرید ذکر می‌شود عبارتند از:

  • خرید لباس عروس و داماد برای مراسم عقد
  • حلقه ازدواج
  • استند حلقه
  • خرید تزئینات و ملزومات سفره عقد در دفتر عقد اکسیر
  • خرید آینه و شمعدان
  • گیفت مراسم عقد
  • جام عسل
  • کله قندهای تزئینی برای مراسم قند سابی
  • دسته گل عروس
  • کیک عقد و شیرینی برای پذیرایی از مهمانان
  • نقل
  • رزرو سالن زیبایی
  • هماهنگی با عکاس و فیلم بردار (در دفتر عقد شیک خیابان میرزابابایی امکانات لازم برای عکاسی و فیلم برداری فراهم است و عکاسان حرفه‌ای برای ارئه خدمات حاضر می‌باشند)

آداب و رسوم مراسم عقد در سالن عقد خیابان میرزابابایی

در سالیان اخیر آداب و رسوم برگزاری مراسم عقد کمی تغییر کرده است و خانواده‌ها برای برگزاری مراسم با یکدیگر مشارکت کمتری دارند. به همین دلیل ممکن است مشکلات و ناهماهنگی‌هایی در زمان برگزاری مراسم بوجود بیاید. به همین دلیل عروس و داماد باید خودشان دست به کار شوند و آداب و رسوم خانواده‌ها را با هم در میان بگذارند و درباره نحوه برگزاری مراسم با مدیر دفتر عقد خیابان میرزابابایی صحبت کنند. بدین ترتیب پرسنل دفتر عقد اکسیر مراسم را مدیریت خواهند کرد و هیچ بی نظمی در کار نخواهد بود.

برنامه ریزی اگر دقیق و درست انجام شود مراسم به درستی انجام می‌شود و این خاطره خود تا همیشه در ذهن عروس و داماد و خانواده‌ها باقی خواهند ماند. خانواده‌ها باید برای برگزاری بهتر مراسم عقد فرزندان خود در دفتر ازدواج میرزابابایی با یکدیگر صحبت کنند و تقسیم وظایف کنند. عروس و داماد باید آداب و رسوم و نحوه برگزاری مراسم را برای خانواده‌ها توضیح دهند تا در روز عقد ناراحتی و دلخوری پیش نیاید.

هزینه شام عقد و پذیرایی از مهمانان معمولا میان خانواده‌ها تقسیم می‌شود. البته این موضوع در برخی از خانواده‌ها و فرهنگ‌ها متفاوت است. تهیه شیرینی و ملزومات پذیرایی از مهمانان در برخی از فرهنگ‌ها بر عهده خانواده عروس است و در برخی از فرهنگ‌ها به صورت مشترک است.

در برخی از خانواده‌ها نیز تهیه شام و میوه و شیرینی بر عهده خانواده داماد است که با خود به منزل پدر عروس می‌برند. در برخی از فرهنگ‌ها نیز هر یک از خانواده‌ها از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند.

به طور کلی پیش از برگزاری مراسم بهتر است خانواده‌ها با یکدیگر توافق کنند و درباره آداب و رسوم خود و نحوه برگزاری مراسم عقد در سالن عقد خیابان میرزابابایی و پذیرایی از مهمانان به توافق برسند.

سالن-عقد-خیابان-میرزابابایی-سالن-عقد-اکسیر

سالن-عقد-خیابان-میرزابابایی-سالن-عقد-اکسیر

رسم قند سائیدن بر سر عروس و داماد

سنت قند سائیدن بر سر عروس و داماد از رسوم کهن ایرانی است و در بسیاری از خانواده‌ها این رسم انجام می‌شود. توری را دختران جوان فامیل بالای سر عروس و داماد نگه می‌دارند و از کله قندهای تزئین شده استفاده می‌شود. این کار در زمان جاری شدن خطبه عقد انجام می‌شود و خانواده داماد به عروس زیر لفظی می‌دهند تا عروس جواب بله را بدهد.

برخی از خانواده‌ها معتقدند که تور بالای سر عروس و داماد باید توسط دختران مجرد نگه داشته شود و حضور زنان بیوه و مطلقه در پشت سر عروس و داماد را بد یمن می‌دانند و معمولا این افراد را به اتاق عقد راه نمی‌دهند.

انجام عقد در دفتر ازدواج میرزابابایی

در گذشته مراسم عقد و خواندن خطبه عقد در خانه پدری عروس انجام می‌شد اما امروزه عروس و داماد ترجیح می‌دهند مراسم عقد در دفتر عقد شیک خیابان میرزابابایی انجام شود. در دفاتر عقد تمامی امکانات برای برگزاری مراسم فراهم شده است. اتاق عقد تزئین شده، سفره عقد با زیباترین چیدمان، پذیرایی از مهمانان و برگزاری مراسم شام پس از انجام عقد در دفتر عقد اکسیر برای برگزاری مراسمی به یاد ماندنی برای عروس و دامادهای جوان فراهم شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و امکانات دفتر عقد خیابان میرزابابایی و نحوه رزرو نوبت به نشانی اینترنتی https://salonaghdexir.com/ مراجعه فرمائید.

در دفتر ازدواج مهمانان با توجه به ظرفیت دفتر برای مراسم دعوت می‌شوند و پس از ارائه مدارک و امضای عروس و داماد مراسم جاری شدن خطبه عقد آغاز می‌شود. سپس خانواده عروس و خانواده داماد هدیه خود را به عروس و داماد تقدیم می‌کنند و بعد از آن مهمانان هدایای خود را به عروس و داماد می‌دهند. پس از آن پرسنل از مهمانان پذیرایی می‌نمایند و در پایان مراسم مهمانان در سالن عقد به صرف شام دعوت می‌شوند.

مزیت برگزاری مراسم عقد در سالن عقد خیابان میرزابابایی فراهم بودن تمامی امکانات پذیرایی برای مهمانان می‌باشد. عروس و داماد می‌توانند دکور، تزئینات و منوی شام را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنند و مراسم عقد را آنگونه که آرزو دارند برگزار نمایند.

برای آشنایی بیشتر با دفتر ازدواج با پذیرایی شام لطفا اینجـــــا کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *