معرفی سالن عقد شیک با پذیرایی شام در تهران

سالن عقد با پذیرایی شام؛ سالن عقد اکسیر

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آیا پس از پایان مراسم عقد برای پذیرایی از مهمانان حتما باید آنها را به یک رستوران یا منزل پدر عروس یا داماد ببریم؟ آیا بهتر است سالن عقد با پذیرایی شامرا برای مراسم عقد خود انتخاب کنیم؟ که از مهمانان پذیرایی کنیم؟ آیا امکانات و تشریفات سالن عقد با پذیرایی شام برای پذیرایی از مهمانان مناسب است؟ سالن عقد با شام باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

پذیرایی از مهمانان پس از پایان مراسم و سرو شام در سالن عقد و استفاده از خدمات پذیرایی سالن بسیاری از استرس و اضطراب خانواده‌ها و عروس و داماد برای برگزاری مراسم و سرو شام را کاهش خواهد داد. برای بسیاری از خانواده‌ها برای پذیرایی از مهمانان خود بسیار حساس و سخت گیرانه تصمیم می‌گیرند و مایل هستند که مهمانان در آرامش و رفاه کاهش بوده و مشکلی برای رفت و آمد نداشته باشند. وجود امکانات پذیرایی در دفتر ازدواج با پذیرایی شام تمامی مشکلات و استرس‌ها را برطرف خواهد کرد و تشریفات پذیرایی از مهمان‌ها به بهترین شکل ممکن در سالن عقد ارائه می‌گردد.  

اگر قصد دارید بعد از مراسم عقد از مهمانانتان با شام پذیرایی کنید ما به شما سالن عقد اکسیر که سالن عقد با پذیرایی شام دارد را پیشنهاد می‌دهیم.

برخی از سالن های عقد دارای خدمات پذیرایی شام هستند.

با وجود این امکانات و خدمات پذیرایی عروس و داماد می‌توانند بدون دغدغه جشن عقد را در سالن عقد با شام  برگزار نموده و با آرامش خاطر در کنار مهمانان خود حضور داشته و پس از اتمام مراسم عقد همراه با آنها به سالن پذیرایی رفته و از مهمانان خود پذیرایی کنند. میزهای پذیرایی شام و ظروف سرو غذا با بهترین کیفیت به تعداد همه مهمانان آماده شده است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به انتخاب عروس و داماد سرو می‌شود.

اگر زمان زیادی تا جشن عقدتان نمانده است توصیه می‌کنیم جشن عقد خود را در محضر عقدی برگزار کنید که از امکانات لازم برای پذیرایی و سرو شام برخوردار باشد. شما می‌توانید از منوی موجود در سالن عقد با پذیرایی شام غذای مناسب برای مراسم را انتخاب نموده و از تشریفات و خدمات پذیرایی مجموعه اکسیر برای هر چه بهتر برگزار کردن مراسم عقد استفاده کنید. تمامی خدمات و تشریفات پذیرایی توسط کادر مجرب و کار آزموده ارائه می‌گردد و مراسم عقد شما به بهترین شکل ممکن و بسیار باشکوه در سالن عقد همراه با شام، اکسیر برگزار خواهد شد.

در زمان رزرو سالن عقد با پذیرایی شام به چه نکاتی باید توجه کرد؟

بسیاری از عروس و دامادها استرس زیادی برای برگزاری مراسم دارند و می‌خواهند جشن عقد خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند. به همین دلیل هنگام انتخاب سالن عقد با پذیرایی شام و برنامه ریزی برای روز جشن نمی‌توانند خوب تصمیم بگیرند و دچار سردرگمی می‌شوند.

سالن عقد همراه با شام در سالن عقد اکسیر، جشن‌های عقدی که تا همیشه در یادگار می‌مانند.

در سالن عقد همراه با شام در اکسیر، عشقتان را با طعمی منحصر به فرد جشن بگیرید.

 

بهترین کار این است که پیش از هر کاری با افرادی که در این زمینه تجربه دارند و با بزرگان فامیل و خانواده خود مشورت کنند. ما نیز در این بخش می‌خواهیم درباره نحوه انتخاب سالن عقد و ویژگی‌های یک سالن عقد خوب و شیک و اقداماتی که باید برای مراسم عقد انجام دهید، صحبت کنیم. امید داریم این مطالب به شما کمک کند و بخشی از استرس شما برای روز جشن را کاهش دهد.

در زمان انتخاب شیکترین سالن عقد به نکات زیر توجه ویژه داشته باشید:

  1. کیفیت خدمات و امکانات موجود
  2. دکوراسیون سالن عقد
  3. کادر مجرب و ارائه عالی خدمات
  4. کیفیت غذا، نوشیدنی و دسر

 

کیفیت خدمات و امکانات موجود

امکانات موجود و خدماتی که در سالن عقد ارائه می‌شود در کیفیت مراسم و میزان رضایت عروس و داماد از جشن عقد تاثیر بسزایی دارد. تشریفات و نحوه پذیرایی از مهمان‌ها، مهمترین بخش خدمات سالن عقد تهران است. بهتر است پیش از مراجعه درباره عملکرد دفتر ازدواج و کیفیت خدمات آن از افراد مختلف پرس و جو کنید و با اطمینان خاطر برای رزرو سالن عقد اقدام کنید.

خدمات طبخ و تهیه غذا، کیفیت غذا، خدمات پذیرایی و ظروفی که برای پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، نحوه چیدمان ظروف سرو غذا و تعداد صندلی‌های موجود بر سر هر میز از نکاتی است که در زمان بازدید از سالن عقد بایستی مورد توجه قرار گیرد. در صورتی که سبک پذیرایی خاصی مدت نظرتان باشد حتما بایستی با مدیریت مجموعه در میان بگذارید تا در صورت امکان چیدمان سالن را بر اساس نظر و سلیقه شما تغییر دهند.

اگر تشریفات مراسم برایتان اهمیت زیادی دارد درباره نحوه برگزاری مراسم و مراحل آن از مدیریت مجموعه سوال کنید و از او بخواهید تمام مراحل را با جزئیات برای شما توضیح دهد. بهتر است پیش از مراجعه به دفتر ازدواج، با تشریفات مراسم عقد و نحوه برگزاری جشن عقد و انواع مختلف روش‌های پذیرایی و چیدمان سالن آشنایی داشته باشید.

هر یک از مراسم عقد تشریفات خاص خود را دارد که عروس و داماد باید از آن مطلع باشند. از دوستان و اقوامی که به تازگی عقد کرده‌اند درباره جزئیات تشریفات مراسم عقد سوال کنید و از آنها بخواهید شما را راهنمایی کنند تا مراسم با شکوه و به یاد ماندنی داشته باشید.

از مهمترین ویژگی‌های سالن عقد همراه با شام وجود امکانات کامل و لوکس برای پذیرایی از مهمانان و نحوه سرو غذا است. در زمان مناسب به دفتر ازدواج مراجعه کنید و حتما از امکانات موجود در سالن دیدن کنید. نوع ظرف‌های سرو غذا و سایر جزئیات موجود بر روی میز پذیرایی استفاده می‌شود، چیدمان میزها، نحوه سرو شیرینی و نوشیدنی، تزئینات موجود بر روی میز مهمان و میز سرو غذا، امکانات موجود برای گرم نگه داشتن غذاها و محل حضور مهمانان و شیوه سرو غذا و … از جمله نکاتی است هنگام بازدید از سالن عقد پونک باید به دقت بررسی شود.

دکوراسیون سالن عقد

از مهمترین ویژگی‌های سالن عقد، برخورداری از دکوراسیون شکیل و همچنین استفاده از تزئینات لاکچری و لوکس در چیدمان سالن عقد است. دکوراسیون بیرونی و فضای سالن عقد شیک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مسلما هنگامی که شما وارد سالن می‌شوید، اولین چیزی که نظرتان را به خود جلب می‌کند دکوراسیون و تزئیناتی است که در سالن به کار رفته و نباید از این مساله به سادگی گذشت، زیرا دکوراسیون و نحوه چیدمان لوازم موجود در سالن در کیفیت برگزاری مراسم شما نقش بسیار مهمی دارد.  

از مهمترین بخش‌های سالن عقد، جایگاه عروس و داماد و سفره عقد است. چیدمان این دو قسمت را به دقت بررسی کنید. گل آرایی اجرا شده در این بخش، تزئینات موجود در سفره عقد و اجزای به کار رفته در سالن عقد بایستی با همدیگر همخوانی داشته و در یک تم رنگی مشخص انتخاب شده باشند. ترکیب رنگی استفاده شده در سالن عقد اکسیر در زیبایی سالن تاثیر بسزایی دارد.  

میز و صندلی‌ها، رنگ دیوارها و تزئینات موجود بر روی دیوار و سقف، لوستر و آباژورها، نورهای موجود در سالن، رنگ تزئینات و ترکیب گل‌های به کار رفته در تزئین سالن، ظروف استفاده شده در سفره عقد و جزئیات موجود در آن و هر آنچه در سالن به کار رفته است در زیبایی کلی سالن تاثیر دارد. اگر قصد دارید عکس‌های روز عقد را در داخل سالن بگیرید حتما باید به این نکات توجه کنید. بهترین آتلیه برای ثبت عکس‌های روز جشن عقد، سالن عقد و کنار سفره عقد است.  

کادر مجرب و ارائه عالی خدمات

نحوه برخورد پرسنل و کیفیت خدمات پذیرایی و مهمانداری از مهمترین بخش‌های مراسم پذیرایی شام در شب عقد است. رعایت اصول بهداشتی، برخورد مناسب و محترمانه پرسنل در کیفیت برگزاری مراسم بسیار مهم است. زمانی می‌توان گفت که یک مجلس با کیفیت برگزار شده است که تمامی جزئیات از جمله رفتار کادر مجموعه نیز خوب و محترمانه باشد.

مراحل پذیرایی و سرو غذا بایستی با برنامه ریزی درست و به صورت مرتب انجام شود. رفتار پرسنل با تجربه و کاردان موجب می‌شوند تا عروس و داماد هیچ گونه نگرانی بایت برگزاری مراسم نداشته و از حضور در کنار مهمانان خود نهایت لذت را برده و شبی باشکوه و به یادماندنی را تجربه کنند. اگر خدمات به درستی و به صورت منظم و کامل ارائه شود خانواده عروس و داماد نگرانی در مورد جشن و پذیرایی از مهمانان نداشته و با خیالی آسوده می‌توانند از جشن لذت ببرند.

کیفیت غذا، نوشیدنی و دسر

یکی از مهمترین ویژگی‌های سالن عقد با پذیرایی شام در تهران کیفیت بالا و تنوع غذایی است. کیفیت پخت غذا، مواد اولیه مرغوب و باکیفیت برای طبخ غذا، شیوه سرو غذای گرم، سرو دسر و انواع نوشیدنی از مواردی است که در کیفیت برگزاری مراسم جشن عقد و پذیرایی شام موثر هستند.

در زمان بازدید از مجموعه حتما منوی غذایی را مطالعه نموده و پس از انتخاب غذای مورد نظر در صورت امکان مقداری از آن را بچشید تا از کیفیت غذا و نحوه پخت آن اطمینان حاصل کنید. حتما در کنار غذا نوشیدنی و دسر مناسبی را انتخاب کنید. نوع ظروف و نحوه سرو غذا به انتخاب شما خواهد بود. اگر مایل هستید پذیرایی به صورت سلف سرویس باشد و یا پذیرایی به صورت پرسی یا دیسی باشد حتما نظر خود را با مدیریت مجموعه در میان بگذارید.

بزرگترین دغدغه میزبان و عروس و داماد نحوه سرو غذا و گرم بودن آن است. معمولا خانواده‌های ایرانی بر گرم و تازه بودن غذا بسیار اهمیت می‌دهند و به همین دلیل تازه بودن و گرم سرو شدن غذا برای شام از اهمیت بالایی برخوردار است. در مراسم عقد تعداد مهمانان زیاد نیست و به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که غذا گرم  و تازه سرو شود. امکانات موجود برای گرم نگه داشتن غذا بر روی میزها و نحوه سرو آنها را به دقت بررسی کنید.  

 

سالن عقد همراه با شام باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

سالن عقد همراه با شام برای برگزاری مراسم عقد و مهمانی باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

در سالن عقد اکسیر، تجربه‌ای متفاوت از پذیرایی شام با خدماتی شگفت‌انگیز و طعم‌های لذت‌بخش را تجربه کنید.

خدمات پذیرایی شام در سالن عقد اکسیر به شما احساس لذت و رضایتی ناب می‌بخشد که در خاطره‌هایتان جا می‌ماند.

  • فضای شگفت‌انگیز:

سالن باید فضایی زیبا و جذاب داشته باشد که برای مراسم عقد و مهمانی جلب توجه باشد.

  • ظرفیت مناسب:

ظرفیت سالن باید با تعداد مهمانان مطابقت داشته باشد و از نظر فضایی راحتی لازم را فراهم کند.

  • نورپردازی متناسب:

نورپردازی در سالن باید مناسب برای مراسم عقد و شام باشد و اجوف و یا تاریکی‌های زیادی نداشته باشد.

  • صدا و موسیقی:

امکانات صوتی برای سخنرانی‌ها و موسیقی برای جشن باید فراهم شود. همچنین، سیستم میکروفون و بلندگو باید به خوبی کار کند.

  • تجهیزات و تزئینات:

میز و صندلی‌های مناسب برای مهمانان و جشن، تزئینات جذاب و مورد نظر عروس و داماد، و دیگر تجهیزاتی مانند صحنه برای جلوه‌بری عروس و داماد باید در سالن موجود باشند.

  • خدمات آشپزخانه و کتری:

اگر شام نیز در سالن برگزار می‌شود، آشپزخانه مجهز و کارآمد و خدمات کتری باید در دسترس باشند.

  • پارکینگ مناسب:

وجود پارکینگ برای مهمانان بسیار مهم است تا آن‌ها به راحتی به سالن دسترسی داشته باشند.

  • امکانات بهداشتی:

سالن باید از امکانات بهداشتی مناسب برای مهمانان و عروس و داماد برخوردار باشد.

  • قابلیت دسترسی به محل سالن:

محل سالن باید به راحتی قابل دسترسی باشد تا مهمانان بدون مشکل به محل عقد و مهمانی برسند.

  • خدمات اضافی:

ارائه خدمات اضافی مانند خدمات کترینگ، فتوگرافی، و ویدئوگرافی برای ضبط لحظات مهم مراسم نیز از مزایای سالن عقد است.

در نهایت، سالن عقد باید برآورده کننده تمامی نیازهای مراسم عقد و مهمانی باشد تا جشن شما به یک خاطره خوشایند و خاص تبدیل شود.

هزینه شام جشن عقد را چه کسی بر عهده می‌گیرد؟

 

هنگامی که صحبت از شام جشن عقد به میان می‌آید، اولین سوالی که در ذهن خانواده‌ها به وجود می‌آید این است که هزینه شام عقد را کدام یک از خانواده‌ها بر عهده خواهد گرفت؟ آیا هزینه شام عقد بر عهده داماد است یا خانواده‌ها باید این هزینه را پرداخت کنند؟ در هر یک از اقوام ایرانی و فرهنگ‌های مختلف نحوه برگزاری جشن و بر عهده گرفتن هزینه‌ها با هم متفاوت است. پیشنهاد می‌کنیم حتما در مراسم بله و برون درباره این مسائل صحبت شود و هر یک خانواده‌ها درباره آداب و رسوم خود صحبت کنند تا به یک توافق دو طرفه برسند.

حتما قبل از رزرو سالن عقد با پذیرایی شام از کیفیت غذا آگاه شوید.

سالن عقد اکسیر برای عزیزانی که قصد رزرو سالن عقد با پذیرایی شام را دارند، امکان تست غذا به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

معمولا در جشن بله برون درباره این مسائل صحبت می‌کنند و نتیجه نهایی و مخارج جشن در شب بله برون مشخص می‌شود و بزرگان و اقوام درجه یک درباره هزینه‌ها و این که چه کسی مخارج را بر عهده خواهد گرفت با یکدیگر صحبت کرده و خانواده‌‎ها نیز با هم به یک نتیجه مشترک می‌رسند. ممکن است هر دو خانواده هزینه را قبول کنند و این هزینه میان هر دو خانواده تقسیم شود و در برخی دیگر از خانواده‌ها بر اساس آداب و رسوم تنها یکی از خانواده‌ها هزینه پذیرایی و شام را بر عهده می‌گیرد. به همین دلیل خانواده‌ها حتما باید در این مورد با یکدیگر صحبت کنند تا بعدا ناراحتی و دلخوری پیش نیاید.

البته با توجه به شرایط اقتصادی موجود بهتر است خانواده‌ها درباره هزینه‌ها با هم صحبت کرده و هر یک از خانواده‌ها بخشی از هزینه را بر عهده گرفته و به عروس و داماد کمک کنند تا با آرامش خاطر جشن عقد را برگزار نموده و فشار زیادی بر دوش یکی از خانواده نباشد. مثلا در برخی از خانواده‌ها یک طرف هزینه پذیرایی را برعهده می‌گیرد و طرف دیگر مخارج عقد مانند خریدها و هزینه آرایشگاه و غیره را بر عهده می‌گیرد. در صورتی که بخشی از هزینه‌ها را داماد متقبل شود خانواده‌ها می‌توانند در برگزاری جشن مشارکت نموده و جشن به یاد ماندنی برای عروس و داماد برگزار کنند.

چنانچه خانواده‌ها از قبل درباره هزینه‌ها با یکدیگر به توافق رسیده باشند، دیگر نگرانی و مشکلی هنگام خرید کردن و برنامه ریزی برای برگزاری مراسم پیش نخواهد آمد. هر یک از خانواده‌ها بر اساس توافقاتی که انجام شده است برنامه ریزی می‌کنند و اقدامات لازم برای روز جشن را انجام می‌دهند.

یکی از سخت‌ترین بخش برنامه ریزی برای جشن عقد، خریدهای مراسم است که برای عروس و داماد و البته خانواده آنها به عنوان یک چالش بزرگ محسوب می‌شود. به همین دلیل بهتر است در مراسم بله برون در مورد خریدهای عقد و جزئیات برگزاری مراسم توافق شود. پیش از رزرو سالن عقد شیک باید تعداد مهمان‌ها مشخص شده باشد و بر اساس آن هزینه میانگین جشن عقد  همراه با پذیرایی شام محاسبه شود. در این صورت هر یک از خانواده‌ها به درستی می‌داند که چه مقدار بودجه باید برای مراسم کنار گذاشته و چه اقداماتی را برای روز جشن انجام دهد.

از گذشته رسم بوده که سایر هزینه‌های عقد از جمله حلقه، لباس، دسته گل و کیک و شیرینی بر عهده داماد است و در حال حاضر نیز این رسم انجام می‌شود. در مورد سایر خریدها ممکن است خانواده‌ها تصمیم دیگری گرفته و یا خود عهده دار هزینه‌های مراسم عقد و پذیرایی از مهمانان شوند.  

نکات مهم برای برنامه ریزی روز جشن

  • هنگام رزرو سالن عقد با پذیرایی شام تعداد کل مهمان‌ها و ظرفیت سالن پذیرایی را در نظر داشته باشید. قبل از این که سالن را انتخاب کنید باید ابتدا تعداد مهمان‌هایی که قصد دارید برای مراسم جشن عقد دعوت کنید را به طور دقیق مشخص نمائید. معمولا برای جشن عقد رسم بر این است که اقوام درجه یک و بزرگان فامیل دعوت می‌شود. در صورتی که ظرفیت سالن بیشتر از تعداد مهمان‌ها بود می‌توانید از دوستان و آشنایان نیز برای شرکت در مراسم دعوت کنید.
در هنگام انتخاب سالن عقد با پذیرایی شام به تعداد مهمانانتان و ظرفیت سالن عقد دقت کنید.

پرداخت هزینه سالن عقد با پذیرایی شام با توافق دو طرف انجام می‌شود.

  • برای سفارش کیک عقد حتما به موقع اقدام کنید. مدل مورد نظرتان را انتخاب کرده و برای روی عقد کیکتان را سفارش بدهید. وزن کیک را متناسب با تعداد مهمان‌ها سفارش بدهید تا کیکی کم یا اضافه نباشد. برای پیدا کردن مدل کیک عقد می‌توانید آلبوم قنادی و عکس مدل‌های قبل را نگاه کنید و یا از میان مدل‌های موجود در اینترنت یکی را انتخاب کرده و عکس آن را به قناد نشان دهید.
  • برای خرید لباس عقد زمان کافی در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید لباس خود را به صورت سفارشی بدوزید حتما باید برای خرید پارچه و انتخاب مدل زمان مناسبی را تعیین کنید. اگر لباس را به صورت آماده خریداری می‌کنید چند هفته زودتر اقدام کنید تا اگر نیاز به تغییر سایز باشد، لباس برای روز جشن آماده شود.

هنگام انتخاب رنگ لباس به رنگ پوست خود توجه داشته باشید. رنگ لباس باید با رنگ پوست هر دو شما همخوانی داشته باشد. اگر لباس عروس و داماد را به صورت ست انتخاب می‌کنید بهتر است رنگی را انتخاب کنید که برای هر دو مناسب است. برای مراسم عقد بهتر است لباسی ساده و رسمی انتخاب کنید و از یک اکسسوری ساده و ظریف برای تکمیل کردن استایل خود استفاده کنید. دقت داشته باشید که آرایش موها و صورت نباید خیلی غلیظ و شلوغ باشد.

  • اگر می‌خواهید دسته گل تهیه کنید بهتر است به رنگ لباس و رنگ‌های استفاده شده در سفره عقد و دکوراسیون نیز دقت داشته باشید. بهترین رنگ برای دسته گل استفاده از رنگ‌های ملایم و سفید است. در صورتی که گل خاصی مد نظرتان است زودتر آن را سفارش دهید تا برای روز عقد آماده باشد. در صورتی که عروس و داماد قصد داشته باشند در سالن و سفره عقد گل آرایی ویژه‌‎ای انجام شود و از گل‌های مورد علاقه‌شان استفاده شود بهتر است این موضوع را به مدیریت و تیم اجرایی دکوراسیون اطلاع دهند.
  • چند هفته قبل از جشن عقد حتما مدارک مورد نیاز را آماده کنید. یکی از مدارک مورد نیاز برای ثبت عقد ارائه برگه جواب آزمایش قبل از ازدواج است که باید چند هفته قبل از عقد انجام شده باشد. این آزمایش به منظور ارزیابی سلامت زوجین ضروری بوده و یک ماه اعتبار دارد. آزمایش قبل از ازدواج شامل آزمایش اعتیاد، بیماری‌های واگیردار مانند ایدز و هپاتیت و سلامت جسمی و کم خونی است. شرکت در کلاس آموزش خانواده و تزریق واکسن کزاز برای عروس الزامی است.

برای انجام آزمایش بایستی از دفتر ازدواج معرفی نامه گرفته باشید و حتما به آزمایشگاهی که معرفی شده است مراجعه کنید. برگه جواب آزمایش را در روز عقد همراه با سایر مدارک مورد نیاز در روز عقد به مسئول ثبت عقد ارائه دهید. در صورتی که عروس و داماد نسبت فامیلی داشته باشند انجام آزمایش ژنتیک پیش از ازدواج و شرکت در جلسات مشاوره ژنتیک الزامی است.

سایر مدارک مورد نیاز برای ثبت عقد عبارت است از:

  • اصل و کپی شناسنامه عکس دار عروس
  • اصل و کپی شناسنامه عکس دار داماد
  • ارائه کپی صفحه دوم شناسنامه در صورتی که ازدواج دوم باشد
  • اصل و کپی پشت و روی کارت ملی عروس
  • اصل و کپی پشت و روی کارت ملی داماد
  • دو عدد عکس ۳ در ۴ برای عروس و داماد
  • جواب آزمایش پیش از ازدواج عروس و داماد
  • اصل شناسنامه و کارت ملی پدر عروس
  • ارائه گواهی فوت در صورتی که پدر عروس در قید حیات نباشد
  • ارائه مجوز ازدواج در صورتی که پدر دختر قادر به حضور در محضر نباشد. برای دریافت این مجوز عروس بایستی اقدام نموده و آن را از دادگاه دریافت کند.
  • در صورتی که پدر عروس با ازدواج دختر خود موافقت نداشته باشد عروس می‌تواند به دادگاه مراجعه کند و در صورتی که واجد شرایط باشد مجوز ازدواج را از قاضی دریافت کرده و به محضر ارائه دهد
  • در صورتی که عروس قبلا ازدواج کرده باشد ارائه گواهی فوت یا سند طلاق الزامی است
  • اجازه پدر برای عروسی که قبلا ازدواج کرده لزومی ندارد
  • سه نفر شاهد بالغ همراه با کارت ملی یا شناسنامه
  • ارائه توافقات انجام شده میان خانواده‌ها جهت ثبت آنها در سند ازدواج

همان طور که اشاره کردیم هزینه مراسم عقد در سالن عقد شیک تهران با حضور اقوام درجه یک و بزرگان فامیل برگزار می‌شود. هزینه این مراسم بر عهده خانواده‌ها است و معمولا خانواده‌ها با هم توافق می‌کنند تا مراسم باشکوهی برای فرزندان خود برگزار نمایند. سالن عقد با پذیرایی شام ظرفیت و امکانات کافی برای پذیرایی از مهمانان را داشته و میزان می‌تواند به راحتی مهمانان را برای صرف شام دعوت نموده و دیگر نگران جابجایی و رزرو تالار یا رستوران دیگر نباشد.

تمامی خدمات و تشریفات موجود در سالن عقد شیک با پذیرایی شام به منظور هر چه بهتر برگزار کردن مراسم عقد در نظر گرفته شده است و عروس و داماد می‌توانند بدون هیچ گونه نگرانی مراسم عقد خود را به بهترین شکل در سالن عقد شیک تهران برگزار کنند. دقت داشته باشید که برای رزرو سالن عقد با پذیرایی شام باید کمی زودتر اقدام کنید زیرا سالن برای روزهای خاص و مناسبت‌های مهم خیلی زود پر می‌شود. در صورتی که عروس و داماد تاریخ مشخصی را مد نظر دارند بایستی خیلی زودتر برای مراسم عقد برنامه ریزی کرده و برای رزرو سالن اقدام کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *