دفتر عقد لوکس

معرفی دفتر عقد لوکس اکسیر در تهران

دفتر عقد لوکس “اکسیر”، یکی از بهترین دفتر عقد در تهران است که با داشتن دو سالن عقد شکوهمند و مجلل، به عروس و داماد فرصتی برای برگزاری مراسم عقدی شگفت‌انگیز می‌دهد. این دفتر عقد با طراحی بی‌نظیر و خدمات بی‌مانندی که ارائه می‌دهد، جایگاه ویژه‌ای در میان مجریان مراسم عقد دارد. همچنین، با ارائه خدمات پذیرایی شام و ناهار با کیفیت عالی، از لحظه ورود تا پایان مراسم، تمامی افراد شرکت‌کننده را در فضایی رویایی و دل‌نشین به خود مشغول می‌کند.

دفتر عقد “اکسیر” با پذیرایی شام و ناهار از بهترین مواد خوراکی، به میان زوج‌های عروس و داماد فرصتی فراهم می‌آورد تا در محیطی دلنشین و شاد، مراسم عقد خود را برگزار کنند. این دفتر عقد با اهمیت دادن به جزئیات و با داشتن عاقدی خوش اخلاق و دلسوز، تمام تلاش خود را می‌کند تا لحظات مهم زندگی عروس و داماد را به یک تجربه خاص و خاطره‌انگیز تبدیل کند. همچنین، با ارائه خدمات پذیرایی شام و ناهار با بهترین مواد خوراکی و فضایی دلنشین، تلاش می‌شود تا هر لحظه از مراسم عقد در ذهن عروس و داماد به یک خاطره دوست‌داشتنی تبدیل شود.

ویژگی‌هایی که باید یک دفتر عقد داشته باشد

یک دفتر عقد لوکس باید چند ویژگی مهم داشته باشد. در این بخش قصد داریم مهمترین ویژگی‌های یک دفتر عقد، مجهز و مدرن را برشماریم. از جمله مشخصه‌های دفتر عقد در تهران عبارتند از:

  • دکوراسیون و طراحی داخلی مدرن و زیبا:

اولین چیزی که در زمان ورود به دفتر عقد لوکس توجه همه را به خود جلب می‌کند دکوراسیون و رنگ‌های استفاده شده در طراحی داخلی سالن است. به همین دلیل شاید بتوان گفت که این ویژگی مهمترین و اصلی‌ترین مشخصه یک سالن عقد لوکس در تهران به شمار آید. استفاده از سبک مدرن در طراحی دکور سالن عقد موجب می‌شود تا نظر عروس و داماد جوان جلب شود. استفاده از طرح‌های سنتی و قدیمی مورد پسند جوانان نیست و با سلیقه امروزی هماهنگ نمی‌باشد. به همین دلیل طراحی داخلی و دکور سالن عقد اولین فاکتور در انتخاب دفتر عقد پونک می‌باشد.

برای برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم عقد یا نامزدیتان به شما دفتر عقد لوکس اکسیر یا پیشنهاد میدهیم.

دفتر عقد لوکس، با امکانات و طراحی شگفت‌انگیز، محیطی مجلل و منحصربه‌فرد را برای ثبت عقد زوجین ارائه می‌دهد.

در دفتر عقد اکسیر از رنگ‌های مدرن و آینه‌های دکوراتیو برای نمای داخلی سالن استفاده شده است و این مساله موجب می‌شود تا فضای داخلی سالن بسیار بزرگتر به نظر بیاید. لوسترهای زیبا و تم رنگی سفید و نقره‌ای جلوه زیبایی به سالن بخشیده است که در بدو ورود شاهد آن خواهید بود. صندلی‌ها و میزهای موجود در سالن نیز ترکیبی از رنگ سفید و نقره‌ای هستند و هارمونی رنگ در طراحی دکوراسیون دفتر عقد تهران مورد توجه قرار گرفته شده است.

به منظور این که فضای داخلی سالن طراوت داشته باشد و اصول حرفه‌ای رعایت شده باشد، در جای جای سالن از گل‌های رنگی و تزئینات مختلف استفاده شده است. نورپردازی سالن به میزان کافی انجام شده است و برای ایجاد فضایی گرم و صمیمی از نور زرد نیز در برخی از قسمت‌های سالن استفاده شده است. میزهای پذیرایی شیشه‌ای هستند و صندلی مهمان نیز به رنگ سفید و نقره‌ای می‎باشد و هماهنگ با دکوراسیون دفتر عقد لوکس انتخاب شده است.

دکوراسیون سالن عقد به صورتی می‌باشد که برای عکاسی و فیلم برداری و ثبت خاطرات مراسم عقد مناسب است و عروس و داماد می‌توانند در بخش‌های مختلف سالن عکس بگیرند.

  • سفره عقد و چیدمان آن:

مرکز توجه یک دفتر عقد شیک، سفره عقد آن است. تزئینات و چیدمان سفره عقد به صورتی اجرا شده است که در لحظه ورود توجه بیننده را به خود جلب می‌کند. ما دو سالن مجزا را برای برگزاری مراسم در نظر گرفته‌ایم در یکی از سالنها‌ در چیدمان سفره عقد از ظروف کریستال یا پایه‌های نقره‌ای رنگ استفاده شده است و تلاش کرده‌ایم تا چیدمانی به سبک مدرن طراحی و اجرا کنیم. در سالن دوم از ترکیب رنگی طلایی و کریستال استفاده شده است و تم سفره عقد و سالن به رنگ طلایی می‌باشد. تمام جزئیات مرسوم در سفره عقد ایرانی‌ها در سفره عقد، دفتر عقد در تهران وجود دارد و به زیبایی تزئین شده است.

در مراسم عقد،در دفتر ازدواج اکسیر، کلیدی به یادگاری این لحظات جادویی و آغاز یک زندگی مشترک خوشبختی می‌شود.

از دیگر تزئیناتی که در سفره عقد مشاهده می‌کنید، گل آرایی و وجود گلدان‌های متعدد در بخش‌های مختلف سفره است. انتخاب نوع گل‌ها و ترکیب رنگی آنها در بخش‌هایی از سالن عقد با توجه به سلیقه عروس و داماد خواهد بود و در صورتی که شما بخواهید از گل‌های طبیعی برای تزئین سفره استفاده شود، می‌توانید با مدیریت مجموعه اکسیر و مسئول دکوراسیون صحبت کنید.

تزئینات دیگری که در سفره عقد به چشم می‌خورد، استفاده از شمع در قسمت‌های مختلف سفره عقد است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به شمع آرایی علاقه مند هستید، حتما به این موضوع دقت خواهید کرد. ما در سفره عقد از شمعدان‌های کوچک و بزرگ استفاده کرده‌ایم و نمایی زیبا به سفره بخشیده‌ایم.

با مراجعه به سایت اینترنتی دفتر عقد اکسیر به نشانی https://salonaghdexir.com/ می‌توانید عکس‌هاس مجموعه را مشاهده نمائید و اگر طرح خاصی مد نظرتان است با ما در میان بگذارید. برای اطلاع از هزینه دفتر عقد در تهران با شماره تلفن مجموعه تماس حاصل فرمائید.

  • وجود دو سالن مجزا برای برگزاری مراسم عقد و جشن عقد:

از جمله امکانات موجود در دفتر عقد وجود دو سالن مجزا برای مراسم عقد و جشن پس از آن است. ظرفیت سالن عقد حدود ۳۰ الی ۴۰ نفر است و ظرفیت سالن دوم که برای پذیرایی از مهمانان شما در نظر گرفته شده است ۱۵۰ نفر می‌باشد. خدمات و امکانات هر یک از سالن‌ها با یکدیگر متفاوت می‌باشد. شما بسته به نوع مراسمی که قصد دارید برگزار نمائید و تعداد مهمان‌ها می‌توانید سالن مورد نظرتان را رزرو کنید و از خدمات آن بهره مند شوید. تم هر یک از سالن‌ها به رنگ مشخصی است. یکی از آنها تم سفید و نقره‌ای دارد و دیگری دارای تم طلایی و براق می‌باشد. عروس و داماد می‌توانند با توجه به سلیقه خود سالن دلخواه‌شان را انتخاب کنند.

در هر دو سالن امکانات برگزاری مراسم جشن و شادی مهیا شده است و شما می‌توانید پس از پایان مراسم عقد، مراسم نامزدی یا عقد کنان را در مجموعه برگزار نمائید. خدمات سرو ناهار و شام و پذیرایی از مهمانان با توجه به درخواست شما آماده خواهد شد. این مجموعه توسط مدیر خوش برخورد و مجرب اداره می‌شود و تمام پرسنل برخورد بسیار مناسبی با مهمانان و میزبان دارند. هر دو سالن به طور مرتب تمیز می‌شود و تمام اصول بهداشتی در مجموعه رعایت می‌گردد.

ما با چندین سال تجربه برگزاری مراسم با پیشنهاد ایده‌های متنوع و جذاب به شما عزیزان کمک می‌کنیم تا مراسم به یادماندنی و باشکوهی داشته باشید و این تجربه زیبا را با مهمانان خود نیز به اشتراک بگذارید. به همین دلیل است که ما به عنوان بهترین دفتر عقد غرب تهران شناخته شویم و مفتخر هستیم که توانسته‌ایم بهترین خدمات را به عروس و دامادهای جوان ارائه نمائیم.

دفتر عقد لوکس اکسیر با ارائه سفره عقدی لوکس و لاکچری، به زوج‌های عروس و داماد فرصتی منحصر به فرد برای برگزاری مراسم عقد در محیطی مدرن و شکوهمند می‌دهد. سفره عقد لوکس و لاکچری این دفتر عقد، با جزئیات کریستالی و طراحی‌هایی بی‌نظیر، تمامی ذوق‌های عروس و داماد را فرا می‌خواند. فضای مدرن و متفاوت این دفتر عقد، به عروس و داماد امکان می‌دهد تا لحظات مهم زندگی خود را در یک محیط لوکس و با احساسی لاکچری، سپری کنند و به یادگاری خاصی از این روزهای خاطره‌انگیز دست پیدا کنند.

  • پرسنل خوش رفتار و عاقد خوش برخورد:

نحوه برخورد عاقد با عروس و داماد و مهمان‌ها در کیفیت برگزاری مراسم تاثیر مستقیم دارد. اگر عاقد بی حوصله و عبوس باشد مهمان‌ها از نحوه برخورد وی راضی نخواهند بود و نمی‌توانند به خوبی در مراسم به شادی بپردازند و آداب و رسوم خاص خود را برگزار کنند. عاقد مجموعه اکسیر بسیار خوش رفتار و مهربان است و با عروس و داماد به مهربانی و عطوفت صحبت می‌کند و اگر خانواده‌ها بخواهند مراسمی مانند زیر لفظی دادن یا قند سائیدن را انجام دهند مانع آنها نمی‌شود تا همه چیز خیلی خوب پیش برود.

نکته دیگر نحوه برخورد پرسنل با مهمان‌ها است. تمیز بودن و رعایت اصول بهداشتی و برنامه ریزی صحیح و به موقع برای پذیرایی از مهمان‌ها در کیفیت مراسم موثر خواهد بود. ما با استفاده از پرسنل و مهماندار حرفه‌ای مراسم شما را به بهترین شکل ممکن برگزار خواهیم نمود تا همیشه با به خاطر آوردن آن لبخند بر لبانتان بنشیند.

  • پذیرایی از مهمانان با منوی متنوع و رنگین:

از دیگر ویژگی‌های دفتر عقد اکسیر ارائه خدمات پذیرایی از مهمانان می‌باشد. ما با تهیه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع فینگر فود جذاب و رنگارنگ، سالاد و دسر در تلاش هستیم تا رضایت شما عزیزان و مهمانان شما را فراهم نمائیم. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود و شناختی که از مهمانان دارید از منوی ما غذاهای مورد علاقه خود را سفارش دهید و مراسمی با شکوه با پذیرایی عالی و بی نظیر را تجربه نمائید.

پذیرایی با شکوه هر چه بیشتر مهمانانتان، دفتر عقد لوکس اکسیر این خدمات را ارائه میدهد.

دفتر عقد لوکس غرب تهران؛ دارای منو متنوع انواع غذاهای سنتی و چلویی میباشد.

برای مراسم جشن و شادی شما نیز انواع شیرینی و نوشیدنی با سلیقه و انتخاب شما تهیه شده و در از مهمانان پذیرایی خواهد شد. در هر فصل می‌توانید بسته به شرایط نوشیدنی مناسب را سفارش دهید. به عنوان مثال در فصل‌های گرم سال انواع نوشیدنی خنک و شربت برای پذیرایی از مهمانان عزیزتان فراهم خواهد شد و در فصول سرد سال می‌توانید با استفاده از نوشیدنی گرم مانند: چای و نسکافه از مهمانان شما پذیرایی می‌شود. انتخاب نوع نوشیدنی به سلیقه شما بستگی دارد.

اگر شیرینی خاصی مد نظرتان است و می‌خواهید خود آن را تهیه کنید می‌توانید با مدیریت مجموعه هماهنگ نموده و شیرینی را پیش از برگزاری مراسم در اختیار پرسنل قرار دهید تا اقدامات لازم برای پذیرایی انجام شود.

  • جایگاه اختصاصی برای عروس و داماد:

در دفتر عقد هر دو سالن جایگاهی با تزئینات و صندلی‌های شیک و زیبا برای عروس و داماد در نظر گرفته شده است. این جایگاه در بهترین قسمت سالن واقع شده است و تمامی مهمانان بر آن اشراف خواهند داشت. همچنین برای جایگاه ویژه عروس و داماد نورپردازی بیشتری انجام شده است تا برای عکاسی و فیلم برداری شرایط فراهم باشد.

مراسم جاری شدن خطبه عقد در همان مکان صورت می‌گیرد و اگر میزبان رسم داشته باشد که بر بالای سر عروس و داماد مراسم قند سایی را انجام دهد فضای کافی برای حضور افرادی در پشت سر عروس و داماد وجود دارد تا دختران جوان فامیل بتوانند این مراسم را انجام دهند. در برخی از فرهنگ‌ها معمولا تور را به دست دختران مجرد می‌دهند و یک نفر نیز قندها را بر سر عروس و داماد می‌ساید و پس از چند دقیقه جای خود را با یکی از دخترها عوض می‌کند. در گذشته معتقد بودند که با این کار بخت دختران جوان باز می‌شود و می‌توانند در زمان سائیدن قند آرزو کنند.

نورپردازی سالن عقد به صورتی انجام شده است که نمای داخلی سالن بزرگتر به نظر می‌رسد و وجود ترکیب نور سفید و زرد جلوه بسیار زیبایی به سالن و تزئینات موجود در آن می‌بخشد. نور پردازی سالن‌ها با توجه به تم اتاق انجام شده است و موجب می‌شود تا جزئیات بیشتر نمایان شوند.

  • خدمات فیلم برداری و عکاسی:

در دفتر عقد لوکس عکاس و فیلم بردار حرفه‌ای و مجرب حضور دارند و چنانچه مایل باشید از مراسم شما عکاسی و فیلم برداری می‌کنند. این خدمات برای راحت‌تر شدن کار عروس و داماد در نظر گرفته شده است، بدین ترتیب دیگر نیازی نیست برای گرفتن عکس عقد به آتلیه مخصوصی که سفره عقد دارد بروید و عکس‌های عقد خود را آنجا بگیرید. در سالن بدون نیاز به جابجایی می‌توانید عکس بگیرید و فایل خام عکس‌ها و فیلم را دریافت نموده و سپس هر طور که مایل بودید آنها را چاپ کنید.

خدمات عکاسی که در این مجموعه ارائه می‌گردد در مقایسه با هزینه آتلیه بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. تیم هنری ما بهترین عکس‌ها را برای شما ثبت خواهند کرد و شما می‌توانید با هزینه کمتر عکس‌هایی زیبا و به یاد ماندنی داشته باشید.

خدمات عکاسی و فیلم برداری به انتخاب عروس و داماد انجام می‌شود و هیچ اجباری برای آن وجود ندارد. هر امکاناتی که برای مراسم عقدتان در نظر می‌گیرید هزینه مجزایی خواهد داشت که در نهایت با هزینه دفتر عقد لوکس در تهران محاسبه خواهد شد. برای اطلاع از هزینه هر یک از خدمات مجموعه اکسیر می‌توانید با مدیریت مجموعه صحبت نمائید و درباره جزئیات آن اطلاع کسب کنید. تعداد مهمان‌ها، نحوه پذیرایی از مهمانان، استفاده از خدمات تشریفات مجموعه و … همگی به صورت جداگانه محاسبه خواهند شد.

  • جای پارک مناسب برای پارک کردن خودروها:

مهمترین دغدغه میزبان و مهمان وجود جای پارک مناسب و نزدیک به دفتر عقد شیک است. یکی از ویژگی‌های مجموعه اکسیر وجود فضای کافی برای پارک خودرو مهمانان شما در اطراف مجموعه است. مهمانان بدون هیچ مشکلی می‌توانند در هر ساعتی از روز در نزدیک‌ترین فاصله از دفتر عقد لوکس، جای پارک پیدا کنند و در زمان مناسب برای مراسم حضور یابند.

در صورتی که مهمان مجبور باشد مدت زمان زیادی را برای پیدا کردن جای پارک در خیابان‌ها دور بزند و در نهایت در فاصله‌ای بسیار دور جایی را برای قرار دادن خودرو پیدا کند و بخواهد مسافت طولانی را پیاده به دفتر عقد بیاید، موجب می‌شود تا حال خوشی برای حضور در مراسم نداشته باشد. او خسته و عصبانی خواهد بود و این موضوع بر حال دیگران و کیفیت برگزاری مراسم تاثیر خواهد داشت. اما مجموعه ما در مکانی واقع شده است که به سادگی می‌توان جای پارک خوب و مطمئن پیدا کرد و نیازی نیست زمان زیادی برای پیدا کردن جای پارک صرف کرد.

هزینه دفتر عقد با توجه به کیفیت خدمات و تنوع آن بسیار مقرون به صرفه می‌باشد، هدف ما فراهم نمودن شرایطی مناسب برای دختران و پسران جوان جهت شروع عهد و پیمان مشترک و جاودانه است. با آرزوی خوشبختی.

نتیجه گیری؛

اگر برای برگزاری مراسم عقد نامزدی خود به دنبال دفتر عقد لوکس هستید، حتما باید به چند ویژگی هم دفتر عقد تهران که در بالا ذکر کرده ایم توجه داشته باشید که مبادا یک زمانی از انتخاب خود برای سالن عقد پشیمان نشوید.دفتر ازدواج اکسیر دفتر عقد است، و تمام آیتم های لازم برای برگزاری یک مراسم باشکوه را دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *