هر آن چه که باید درباره سالن عقد شیک و لوکس در پونک بدانید.

مقاله ای که امروز می خواهیم برای شما مورد بررسی قرار دهیم راجع به سالن عقد شیک در پونک است، اگر به زودی می خواهید برای مراسم عقد خود دنبال سالن عقد در پونک هستید، اما هیچ برنامه ریزی برای آن ندارید پس بهتر است مطالب امروز را از دست ندهید چرا که خالی از لطف نیست.

برخلاف گذشته که مراسمات عقد و عروسی بسیار ساده و بدون هیچ تجملات خاصی انجام می شد اما امروزه شیوه ی برگزاری این مراسمات به کلی تغییر کرده است، در همین راستا سالن عقد لوکس در پونک بسیاری به وجود آمده اند که به بهترین شکل کلیه امور مراسمات شما را انجام می دهند، از آن جایی که سالن های زیادی به وجود آمده اند در نتیجه انتخاب کمی سخت خواهد شد.

در ادامه تمامی ویژگی هایی که باید یک سالن عقد داشته باشد را به شما خواهیم گفت پس با ما همراه باشید.

سالن عقد شیک اکسیر در پونک

اگر در محله پونک به دنبال یک سالن عقد شیک هستید ما به شما سالن عقد لوکس پونک را پیشنهاد می‌دهیم.

  • سالن عقد در پونک باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بدون شک هر کس انتظارات خاصی از سالنی که می خواهد مراسم عقد خود را در آن برگزار کند دارد، با این حال ما باید هایی که در این باره وجود دارد تا یک سالن عقد در پونک به صدر جدول برسد را در ادامه ذکر کرده ایم که بدین شرح است:

  • هزینه ی معقول و به صرفه

اولین و مهم ترین عنصری که در این میان از اهمیت بسزایی برخوردار است هزینه ی ای می باشد که باید از رزرو کننده دریافت می شود، هزینه ای که برای اجاره سالن عقد شیک در پونک و تجهیزات آن در نظر گرفته شده است باید متناسب بوده و با هم همخوانی داشته باشند، مسلما هر چه کیفیت خدمات بیشتر باشد هزینه ی دریافتی نیز بیشتر خواهد شد.

  • محیط زیبا

فضای سالن عقد اکسیر باید به گونه ای باشد که از بهترین و لاکچری ترین تزئینات برای آن استفاده شود علاوه بر آن مهمانان باید در سالن عقد لوکس در پونک احساس راحتی کنند، معماری آن باید به گونه ای باشد که جایی برای نشستن، قدم زدن، رقص و… داشته باشد.

  • نورپردازی

یک دفتر ازدواج در پونک خوب باید از آیتم هایی مثل نورپردازی، گل آرایی، بادکنک آرایی و موارد این چنینی که باعث زیبایی هر چه بیشتر می شود برخوردار باشد، هر چه این آیتم ها کامل تر باشند هزینه ی بیشتری به همراه خواهد داشت.

دلیل این که ما این مورد را برای شما ذکر کردیم این است که هر چه فضای دفتر عقد زیباتر باشد عکس هایی که به یادگاری گرفته می شود جلوه ی مجلل تر و زیبا تری خواهند داشت.

  • برخورداری از پارکینگ

شاید ذکر چنین موضوعی برای همه اهمیت نداشته باشد اما پارکینگ در چنین مواقعی بسیار اهمیت دارد زیرا باعث می شود مهمان ها بدون دغدغه یا نگرانی از مراسم لذت ببرند، در واقع وجود پارکینگ این از این نظر به مهمان اطمینان خاطر می دهد که خطری مثل سرقت ماشین آن ها را تهدید نمی کند.

  • جایگاهی برای عروس و داماد

جایگاهی که برای عروس و داماد در نظر گرفته می شود باید متفاوت از آن چه که در محضر عقد وجود دارد باشد زیرا در این روز این عروس و داماد هستند که باید با سایرین تفاوت داشته باشند پس به یک جایگاه ویژه نیز نیاز دارند، معمولا برای تزئین این جایگاه از وسایلی مثل بادکنک، گل، نورپردازی، تور و پرده های حریر، مبلمان لوکس و… استفاده می شود که همیشه در قسمت بالای سالن عقد قرار داده خواهد شد.

  • سرویس دهی دقیق و به موقع

پرسنلی که در یک دفتر ازدواج به مهمان ها سرویس دهی می کنند باید با توجه به یک برنامه ریزی دقیق به انجام این کار بپردازند چرا که همه ی مهمان ها با هم و در یک زمان مشخص به سالن عقد نمی رسند در نتیجه بسیار مهم است که از لحظه ورود مهمان پرسنل آماده پذیرایی باشند.

  • برخورداری از اتاق پرو

ضروری ترین قسمتی که یک سالن عقد شیک در پونک باید از آن برخوردار باشد برخورداری از اتاق پرو است، مهمان پس از ورود به سالن برای تعویض لباس خود به جایی نیاز دارند در نتیجه به اتاق پرو نیاز است بهتر است آینه ی قدی نیز در آن وجود داشته باشد تا مهمان احساس راحتی بیشتری کند. البته وجود رخت آویز نیز فکر خوبی به نظر می رسد.

  • برخورداری از دفتر عقد

از آن جایی که عقد مهم ترین لحظه ی زندگی هر کسی است در نتیجه انتظار می رود که در یک مکان خاص برگزار شود تا خاطره ی چنین روزی همیشه در ذهن شخص به یادگار بماند پس باید اتاقی که برای این کار در نظر گرفته می شود باید تمیز، مجلل و با فضای کافی برای قرار گرفتن مهمان ها در آن باشد، سفره عقدی که در سالن عقد لوکس در پونک چیده شده است باید کامل و با شیک ترین وسایل آراسته شده باشد. پس زمانی که در حال بررسی سایر موضوعات هستید حتما به دفتر ازدواج شیک و وضعیت آن نیز توجه کنید.

  • خواننده و دی جی

بخشی که همیشه باعث انرژی بخشیدن به یک عروسی و به یاد ماندنی ترین لحظات می شود وجود خواننده و دی جی است، از آن جایی که هر خواننده یا دی جی با توجه به شرایط کار خود برنامه ی خاصی را در نظر می گیرد در نتیجه انتظار می رود که هزینه متفاوتی نسبت به هم تعیین کرده باشند پس حتما به این موضوع دقت کنید.

  • قرار گیری در موقعیت و دسترسی شهری مناسب

یک سالن عقد خوب باید از موقعیت مکانی خوبی نیز برخوردار باشد زیرا گاهی مهمان هایی که دعوت هستند از شهر دیگری برای مراسم حضور پیدا می کنند در نتیجه اگر دفتر عقد در یک مکان مناسب واقع نشده باشد ممکن است برای پیدا کردن آن به مشکل بربخورند، اگر در لیست دعوتی های خود چنین مهمان هایی دارید پس به موقعیت سالن دقت کنید.

  • ظرفیت سالن

ظرفیت سالن عقد لوکس در پونک باید متناسب با تعداد مهمان های شما باشد، اگر اشخاص زیادی به مراسم شما دعوت شده اند پس باید سالن عقد بزرگی انتخاب کنید در غیر اینصورت به چنین سالنی نیاز نخواهد بود و شما می توانید مکان کوچک تری را اجاره کنید.

  • برخورداری از سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی یکی از عناصر بسیار مهمی است که استفاده از آن اجتناب ناپذیر است، پس هنگامی که در حال انتخاب سالن عقد شیک در پونک هستید به این موضوع نیز توجه داشته باشید، علاوه بر آن سرویس بهداشتی باید از نظافت کافی برخوردار باشد در غیر این صورت سالن جز بهترین ها قرار نمی گیرد.

هزینه ی سالن عقد شیک در پونک چقدر است؟به عواملی زیادی بستگی دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

اگر بخواهید از مهمان های جشن عقدتون با شام یا ناهار پذیرایی کنید بر روی قیمت سالن عقد در پونک تاثیر می‌گذارد.

هزینه ی سالن عقد شیک در پونک چقدر است؟

زمانی که کاربر چنین سوالی را مطرح می کند نمی توانیم به او یک مبلغ دقیق را بگوئیم چرا که قیمت سالن عقد شیک در پونک به موارد مختلفی بستگی دارد از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • منویی که شما برای پذیرایی از مهمان های خود انتخاب می کنید ممکن است شامل چند دسته باشد این که شما کدام یک را انتخاب می کنید می تواند تاثیر بسزایی بر قیمت داشته باشد، به طور مثال منویی که چند غذای اصلی، پیش غذا، دسر و… دارد گران تر از منویی است که از هر کدام تنها یک مورد در نظر گرفته شده است.
  • ابعاد سالن هم در این میان بی تاثیر نیست یعنی شما هر چه سالن بزرگتری انتخاب کنید بایستی هزینه ی بیشتری برای آن بپردازید.
  • آیتم هایی مثل بادکنک آرایی، گل آرایی، نورپردازی و… کاملا اختیاری است و در صورتی که بخواهید مراسم شما به طور مجلل و کامل برگزار شود هزینه ای مازاد بر آن چه که برای اجاره سالن، غذا و… باید بپردازید از شما دریافت خواهد شد.
  • از دیگر مواردی که می تواند روی قیمت این موضوع تاثیر داشته باشد خواننده، دفتر عقد، کیک عروسی و… می باشد.

پیشنهاد ما این است که از چند سالن عقد دیدن کرده و تمامی آیتم هایی برای مشتری خود در نظر می گیرند را ببینید سپس به مقایسه آن ها بپردازید، این گونه به راحتی می توانید سالن عقد در پونک را به لحاظ کیفیت و قیمت انتخاب کنید.

اگر دوست دارید مراسم بسیار متفاوتی داشته باشید به گونه ای که تنها معدود افرادی چنین مراسمی برگزار می کنند پیشنهاد می کنیم از سالن عقد لوکس و VIP استفاده کنید، در چنین سالن هایی شما قدرت انتخاب در خصوص همه چیز دارید از خواننده و دی جی گرفته تا آیتم های تزئینی و حتی نحوه ی برگزاری مراسم، اما لازم است بدانید که این گونه از سالن ها هزینه ی بسیار گران تری را برای مشتری در نظر می گیرند پس پیش از انجام هر کار ابتدا به مبلغی که برای برگزاری مراسم عقد کنار گذاشته اید توجه کنید تا به دردسر نیوفتید.

با سپاس از همراهی همیشگی شما عزیزان، مطالبی که امروز برای شما شرح دادیم جهت آشنایی هر چه بیشتر شما

سالن عقد شیک در پونک بود امیدواریم که بتوانید بهترین انتخاب را در بهترین روز زندگی خود داشته باشید.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *